۵ آذر ۱۳۹۴، ۷:۵۸

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی:

رسانه‌ها در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند

رسانه‌ها در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش کنند

بجنورد - مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: رسانه‌ها باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه، به رسالت و وظیفه خطیر خود عمل کنند.

محسن زاهد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته بسیج و با اشاره به جایگاه و نقش رسانه ها در جامعه گفت: رسانه ها در زمینه خطرات نفوذ دشمن به خوبی می‌توانند روشنگری و نقش آفرینی کنند.

وی اشاره به اینکه دشمن با تمام  امکانات پس از موفق نشدن در عرصه های نظامی و اقتصادی در تلاش است تا درعرصه فرهنگی و با استفاده از فضای رسانه ای به نظام اسلامی ضربه بزند، تصریح کرد: امروز آنچه از رسانه های مکتوب، شنیداری، دیداری و فعالان فضای مجاز انتظار می رود این است که مسئولانه با مسائل مختلف جامعه برخورد کنند.

زاهد احمدی با بیان اینکه دشمن درحال حاضر باورها و عقاید مردم و به ویژه جوانان را در جنگ نرم نشانه گرفته است، افزود: دشمن پایه و اساس مشکلات خود را فرهنگ انقلاب اسلامی تشخیص داده و  به همین دلیل در پی ضربه و نفوذ فرهنگی است.

وی خواستار تلاش رسانه ها در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در جامعه شد و گفت: تبیین و ترویج تفکر بسیجی و اشاعه فرهنگ هم فکری و هم اندیشی از رسالت های مهم رسانه است.

وی همچنین با اشاره به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و معرفی الگوهای مرتبط در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری گفت: بسیج رسانه تلاش می کند تا با برنامه ریزی های منسجم و مستمر، دعوت از فعالان رسانه ای، برگزاری اردوها و کلاسهای بصیرتی و کارگاههای آموزشی زمینه تحقق این امر را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون در خراسان شمالی از ۲۵۰ فعال مطبوعاتی و رسانه ای که به نوعی با فعالیت های رسانه ای مرتبط هستند، ۱۲۶ نفر در بسیج رسانه استان عضویت دارند.

کد خبر 2979023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha