۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی:

اردوی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه خراسان شمالی برگزار می شود

اردوی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه خراسان شمالی برگزار می شود

بجنورد- مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی از برگزاری اردوی خانوادگی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه این استان خبر داد.

محسن زاهد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: رویکرد سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، برگزاری اردوهای رسانه‌ای و ... است که تاکنون در این حوزه به خوبی عمل کرده است.

وی افزود: اردوی خانوادگی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه خراسان شمالی نیز در راستای این رویکرد اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

زاهداحمدی اظهار کرد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور اصحاب رسانه، آشنایی با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی های رزمندگان اسلام، ارتقاء روحیه و انتقال بهتر مفاهیم ایثار و شهادت است.

وی گفت: ثبت نام اصحاب رسانه استان برای شرکت در این اردو تا ۱۲اسفندماه ادامه دارد و علاقمندان به شرکت در اردو می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

زاهد احمدی اظهار کرد: علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در اردوی راهیان نور باید به سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی واقع در پادگان شهید برونسی در بجنورد مراجعه کنند.

وی افزود: زمان برگزاری اردو۲۰ اسفندماه جاری و به مدت پنج روز در ایام دهه دوم فاطمیه خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی در خصوص شرایط ثبت نام نیز گفت: فعالیت در یکی از رسانه‌های این استان، عضویت در سازمان بسیج رسانه و واریز مبلغ ۱۲۰هزار تومان به شماره حساب ۴۳۱۰۴۲۳۶۹۴۵۱ بانک انصار بنام سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی، از موارد مهم ثبت نام محسوب می‌شود.

زاهد احمدی اضافه کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره‌های ۰۹۱۵۴۹۳۶۷۸۴ و ۰۵۸۳۲۲۶۵۳۰۸ تماس حاصل نمایند.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون از مجموع ۲۵۰ نفر فعال مطبوعاتی در خراسان شمالی ۱۲۰ نفر در بسیج رسانه این استان فعالیت دارند.

کد خبر 3562032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha