۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴

در پنجمین دوره مسابقات منطقه‌ای مچ اندازی در بجنورد؛

خراسان شمالی قهرمان مسابقات منطقه‌ای مچ اندازی شد

خراسان شمالی قهرمان مسابقات منطقه‌ای مچ اندازی شد

بجنورد - رئیس کمیته مچ اندازی خراسان شمالی گفت: پنجمین دوره مسابقات منطقه‌ای مچ اندازی در بجنورد با قهرمانی تیم خراسان شمالی پایان یافت.

رضا ریحانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پنجمین دوره مسابقات منطقه‌ای مچ اندازی با حضور ۴۲ ورزشکار در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در اوزان ۶۰- کیلو گرم تا ۱۰۰+ کیلو گرم در مجموعه ورزشی علیدخت بجنورد برگزار شد.

وی با اشاره به قهرمانی خراسان شمالی در نتایج تیمی و قرار گرفتن تیم‌های گلستان و مازندران در جایگاه نایب قهرمانی و سومی اظهار کرد: در رده جوانان و در دست راست در ۶۰- کیلو گرم مهدی کچرانلویی، در ۷۰- کیلو گرم علیرضا صادقی، در ۸۰- کیلو گرم رامین ظفرزاده، در ۹۰- کیلو گرم فرزاد معتصمیان، در ۹۰+ کیلوگرم محسن میرزایی عنوان قهرمانی را کسب کردند.

ریحانی تصریح کرد: در رده سنی جوانان و در دست چپ نیز در ۷۰- کیلوگرم صادق تقی پور، در ۸۰- کیلو گرم، در ۹۰- کیلو گرم امیرحسین کاووسی برسکوی نخست ایستادند.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: در دست راست و در ۶۰- کیلو گرم داوود معماریانی، در ۷۰- کیلو گرم امین کچرانلویی، در ۷۵- کیلوگرم مجتبی حسین زاده، در ۸۰- کیلو گرم مجید نصر آبادی، در ۹۰- کیلو گرم سهیل هنرمند، در ۹۵- کیلو گرم رضا شاهسوندی و در ۱۰۰+ کیلو گرم نیز ایرج شاهسوندی قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند.

وی در مورد نتایج بخش بزرگسالان و در دست چپ نیز عنوان کرد: مجتبی حسین زاده در ۷۵- کیلو گرم، بهزاد اکبری.

در ۸۵- کیلو گرم، میلاد طاهر پوردر ۹۵- کیلو گرم و بهزاد حاتمی در ۱۰۰+ کیلو گرم گردن آویز طلا را به خود اختصاص دادند.

اورال این مسابقات بنا بر نظر کادر فنی به ایرج شاهسوندی رسید و کاپ قهرمانی را بالای سر برد.

کد خبر 3020189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha