۲۰ دی ۱۳۹۴، ۹:۴۶

در ایام انتخابات؛

فضای مجازی در خراسان شمالی با جدیت رصد می‌شود

فضای مجازی در خراسان شمالی با جدیت رصد می‌شود

بجنورد – رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: به منظور جلوگیری از شایعات و فضای تخریب و توهین در ایام انتخابات، فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در استان با دقت و جدیت رصد می‌شوند.

محمدرحیم نوروزیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اموری است که در آستانه انتخابات باید نسبت به آن حساسیت بیشتری داشت.

وی اظهار کرد: برخی افراد با تصور اینکه فضای مجازی قابل رصد نیست اقدام به تبلیغات زودرس، اتهام و تخریب علیه سایر نامزدهای انتخاباتی می‌کنند، لذا به منظور جلوگیری از شایعات و فضای تخریب و توهین در ایام انتخابات فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استان با دقت و جدیت تمام، رصد می‌شوند.

نوروزیان با بیان اینکه این اقدامات موجب لطمه به اعتماد مردم می‌شود، گفت: مردم به اطلاعات فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص نامزدهای انتخاباتی تکیه نکنند.

وی اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات شبکه‌های مجازی فعالیت‌های منفی و مثبت خود را در این زمینه گسترش می‌دهند و از این جهت باید منتظر آسیب‌های احتمالی در این فضاها بود و باید با جدیت آن را رصد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: خوشبختانه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان با موفقیت انجام شد و شمار نامزدهای تایید و رد صلاحیت نیز مشخص شد.

وی افزود: باید فضای امن و مورد اعتمادی را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود.

کد خبر 3021064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha