۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد:

افزایش برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

افزایش برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: برنامه‌های فرهنگی دانشگاه باید تاثیر گذار و هدف‌مند باشد و در تدوین برنامه‌ها از همه ظرفیت‌های دانشجویی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، علیرضا رئیسی در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در ارزیابی برنامه‌های فرهنگی شاخص اثربخشی و شاخص کارایی برنامه‌ها باید مد نظر قرار گیرد و میزان تحقق هر برنامه به همراه میزان هزینه‌های آن مشخص شود.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه با تقدیر از ستاد اقامه نماز دانشگاه به خاطر کسب رتبه برتر در میان دانشگاه‌های استان گفت: فعال شدن مساجد و نماز خانه‌های دانشگاه و ائمه جماعات کار بسیار با ارزشی است که باعث ترویج فرهنگ اقامه نماز در دانشگاه شده است.

وی بیان داشت: در دبیرخانه شورای فرهنگی باید کارگروه‌های تخصصی ایجاد شود و وزن برنامه‌های فرهنگی بالا رود به نحوی که اجرای برنامه‌ها منجر به تغییر رفتار مثبت در مخاطبان شود.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز گفت: فضای دانشگاه و دانشجویان فضای بسیار خوبی است و افراد خوبی در دانشگاه تحصیل می‌کنند و باید از این عزیزان حمایت شود اما دانشجویان نیز نباید بازیچه دست دیگران شوند و اقداماتی که در شأن دانشگاه نیست انجام دهند.

حجت الاسلام عباس دشتی افزود: خروجی برنامه‌های فرهنگی باید مثبت باشد و تعداد زیادی از دانشجویان از برنامه‌های فرهنگی منتفع شوند.

رییس دانشکده پرستاری مامایی نیز به نمایندگی از کمیته فکری پوشش و اخلاق حرفه‌ای گفت: نگاه ما به مسأله عفاف و حجاب ارتقای فرهنگ دینی و نهادینه کردن قوانین و فرهنگ سازمانی در دانشگاه است.

شهناز پولادی افزود: بستر برای اجرای آیین نامه پوشش حرفه‌ای به صورت علمی و اقدام پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی فراهم شده است.

وی بیان داشت: مشکل اجرای آیین نامه پوشش و اخلاق حرفه‌ای بحث استراتژی‌های بکارگیری این آیین نامه است که چگونه اقدام شود که بتوان با تمام توان از رفتار سازمانی خود دفاع کنیم.

کد خبر 3022538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha