۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۱۹

سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی:

مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه‌ها تمدید شد

مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه‌ها تمدید شد

بجنورد - سرپرست تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه تا ۱۰ بهمن ماه امسال تمدید شد.

سید احمد سیدی در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: سازمان تامین اجتماعی در چارچوب رویکرد دولت تدبیر و امید در راستای تحقق شعار «تامین اجتماعی به عنوان حق شهروندی» و با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان و به منظور تقویت و تعامل سازنده با رسانه‌ها نخستین جشنواره «تامین اجتماعی و رسانه» را برگزار می‌کند.

وی گفت: این جشنواره در هفت رشته مرتبط با مطبوعات و خبرگزاری‌ها و سه رشته رادیو و تلویزیونی برگزار خواهد شد.

سیدی اظهار کرد: تبیین مفهوم تامین اجتماعی به عنوان حق شهروندی، تفاوت‌ها و تمایزات بیمه‌های اجتماعی و بیمه‌های بازرگانی، معرفی و نقد خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی این سازمان، چالش‌های اساسی نظام بیمه‌های اجتماعی و بازنشستگی کشور و ... از محورهای اصلی این همایش است.

وی گفت: شرکت کنندگان باید اثرهای شاخص تولید شده در رسانه‌های استانی که در فاصله زمانی مهرماه ۹۳ تا مهرماه امسال با موضوعات متنوع حوزه‌های رفاه، تامین اجتماعی، بیمه‌های اجتماعی و همسو با محورهای جشنواره است را به اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی ارسال کنند.

سرپرست تامین اجتماعی خراسان افزود: در هریک از رشته‌های جشنواره به انتخاب هیأت داوران سه نفر به عنوان افراد برگزیده، و با عناوین رتبه‌های اول تا سوم انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه تا ۱۰ بهمن ماه امسال تمدید شد.

کد خبر 3026216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha