۲۷ دی ۱۳۹۴، ۸:۲۹

توسل نتانیاهو به ریسمان پوسیده برای زیر سوال بردن برجام

توسل نتانیاهو به ریسمان پوسیده برای زیر سوال بردن برجام

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به آغاز اجرای برجام به همان ادعاهای چند ساله خود در خصوص تلاش های نظامی ایران روی آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هاآرتض، «بنیامین نتانیاهو» پس از اعلام شدن آغاز اجرای برجام اعلام کرد که ایران بلندپروازی خود برای دستیابی به سلاح اتمی را رها نکرده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز در واکنش به رفع تحریم های ایران اعلام کرد که در پی رفع تحریم های ایران ناکامی در داخل اسرائیل سایه افکنده است.

این در حالی است که یک مقام صهیونیستی نیز نسبت به اجرای برجام ابراز نگرانی کرده بود. «گلعاد اردان» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که روز اجرای توافق با ایران روز سختی برای کشورهای منطقه است!

در همین حال وزارت خارجه روسیه ضمن استقبال از رفع تحریم های ایران، اجرای صحیح برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و گروه ۱+۵ را در راستای کمک به تضمین امنیت خارومیانه توصیف کرد. آلمان نیز توافق با ایران را موفقیتی تاریخی برای دیپلماسی دانست.

گفتنی است آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه خود از عمل کردن ایران به تمام تعهداتش در برجام خبر داده و واشنگتن و اتحادیه اروپا نیز اعلام کردند تحریم ها علیه ایران را لغو می کنند.

کد خبر 3026430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha