۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۳۷

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان:

جنس جشنواره عمار متفاوت است/اکران فیلم ها از اول بهمن

جنس جشنواره عمار متفاوت است/اکران فیلم ها از اول بهمن

زاهدان-دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان گفت: جنس جشنواره عمار با دیگر جشنواره‌ها متفاوت است و در واقع این جشنواره متناسب با مخاطبینی بوده که تا کنون به آنها توجه نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل کیخا امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ما اگر به کم‌تر از کلام امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که «ما باید در جنگ اعتقادی‌مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم» راضی باشیم، بازنده هستیم.

وی افزود: امروز، ابعاد اکران‌های عمار از یک خانه کوچک چهل متری تا اکران در کشورها و مناطق مختلف دنیا مثل کانادا، لبنان، پاکستان و هلند گسترش یافته است و لازم است فیلم‌سازان انقلابی با توجه به مقضیات لازم، به سمت دیده شدن آثارشان در سطح بین المللی هم حرکت کنند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار بیان کرد: نقطه قوت جشنواره عمار، اکران‌های مردمی آن است و اگر آن را از جشنواره حذف کنیم عمار هم چندان تفاوتی با دیگر جشنواره‌ها نخواهد داشت.

وی افزود: جشنواره مردمی فیلم عمار از سال ۸۹ با ۱۸ فیلم آغاز به کارکرد و هم اکنون نیز نزدیک به ۶ هزار فیلم، مستند، نماهنگ، انیمیشن و بازی‌های یارانه‌ای به ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار رسیده که ۳ هزار و ۲۵۰ فیلم در بخش بین‌الملل است.

کیخا گفت: امسال هشت اثر از سیستان‌ و بلوچستان از هفت کارگردان به دبیرخانه مردمی جشنواره عمار رسیده که به خوبی نشان دهنده رشد و توجه مردمان این دیار به جشنواره عمار است.

وی افزود: امید است روز به روز بر جایگاه جشنواره عمار در استان افزوده شود.

کد خبر 3028934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha