۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۰

در چهار سال اخیر؛

تعداد پایگاه‌های هلال احمر استان بوشهر ۵ برابر شد

تعداد پایگاه‌های هلال احمر استان بوشهر ۵ برابر شد

بوشهر - مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: طی چهار سال اخیر تعداد پایگاه‌های هلال احمر استان بوشهر از سه پایگاه به ۱۷ پایگاه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم شعبانزده ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران عامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای تقویت زیرساخت‌های هلال احمر در استان بوشهر داشتیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر هم‌اکنون بیش از دو هزار نجات‌گر آماده‌به‌خدمت دارد، خاطرنشان کرد: تعداد پایگاه‌های هلال احمر استان بوشهر طی چهار سال از سه پایگاه امداد و نجات دریایی و جاده‌ای به ۱۷ پایگاه رسیده است.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با اشاره به نمره قبولی هلال احمر بوشهر طی چهار سال اخیر در زمینه ارائه خدمات به حوادث، افزود: راه‌اندازی نخستین داروخانه هلال‌احمر استان بوشهر از دیگر طرح‌هایی بود که با تلاش فراوان محقق شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی دو درمانگاه فوق تخصصی در شهرهای بوشهر و دیر، بیان کرد: درآمد هلال احمر استان بوشهر از ۲۵۰ میلیون تومان به ۱۵میلیارد ریال افزایش یافته است.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه تعداد خانه‌های داوطلب در هلال‌احمر استان بوشهر از شش به ۱۱۳ خانه رسیده است، افزود: ۲۰ هکتار زمین نیز به املاک هلال‌احمر اضافه کردیم.

در این آئین با تقدیر از تلاش‌های عبدالکریم شعبانزاده، حسین درویشی به‌عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر معرفی شد. عبدالکریم شعبانزاده به نمایندگی هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در لبنان منتقل شد.

کد خبر 3032420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha