۶ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۲۹

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دنیا امروز عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را پذیرفته است

دنیا امروز عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را پذیرفته است

بجنورد - قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی امروز به تمامی جوامع جهان راه یافته و دنیا عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را پذیرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی شب گذشته در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: دهه مبارک فجر ملت همیشه بیدار ایران، جشن بلوغ و تولد ملتی است که خودجوش حرکت می‌کند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های این دهه باید به نحوی برگزار شود که دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه جوانان به خوبی تبیین شود.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: امروز موفقیت‌های انقلاب اسلامی به حدی است که این انقلاب مردمی به تمامی جوامع جهان راه یافته است.

امام جمعه بجنورد افزود: در صحنه‌های نظامی امروز، دنیا ایران اسلامی را قبول کرده است و در صحنه‌های سیاسی نیز به جایی رسیده‌ایم که بسیاری از جلسات منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای بدون حضور ایران به نتیجه نمی‌رسد.

به گفته وی در صحنه فرهنگی نیز ایران نهضت بیداری اسلامی را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: ایران اسلامی به همت مردان و زنان غیور خود در افق ۱۴۰۴ به عنوان کشور ممتاز محسوب خواهد شد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه خروج دین و اسلام از حاشیه به متن مردم از دیگر برکات انقلاب اسلامی است، افزود: قبل از انقلاب دین در حاشیه زندگی مردم بود که انقلاب اسلامی ایران موجب شد، دین و اسلام را وارد میدان عمل کرد.

حضور پررنگ مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت زمینه سازی حضور بیشتر مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری گفت: شعار دهه فجر امسال «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت» است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار دهه فجر امسال، باید برنامه‌ها به نحو مطلوب و با کیفیت و کمیت بیشتری برگزار شود و مردم نیز در این برنامه‌ها حضور پررنگی داشته باشند.

حجت الاسلام سالاری گفت: بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، همدلی و همزبانی، خودباوری و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی از رویکردها و محورهای فرهنگی و تبلیغی دهه فجر امسال است.

وی همچنین بر برخی الزامات برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: از اجرای برنامه‌های مغایر با شئون اسلامی و یا تضعیف کننده وحدت ملی ومحلی باید پرهیز شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در اسفندماه امسال تصریح کرد: بر پرهیز از ورود به کشمکش‌های سیاسی و جناحی، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دهه فجر در جهت حمایت از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد.

وی نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی مفید دانست و گفت: زمینه‌های لازم برای تقویت فعالیت‌ها در عرصه رسانه‌های مجازی باید فراهم شود.

کد خبر 3033845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha