۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸

در آستانه دهه مبارک فجر؛

چندین المان مناسبتی در میادین سنندج نصب می شود

چندین المان مناسبتی در میادین سنندج نصب می شود

سنندج-مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر تمامی میادین و خیابان های اصلی سطح شهر آذین بندی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه این سازمان تمهیدات ویژه ای برای آذین بندی و فضا سازی محیطی  میادین و خیابان های اصلی سطح شهر اندیشیده است، گفت:با توجه به اینکه مسئولیت کمیته تزیینات شهری ستاد دهه فجر برعهده شهرداری ها است این سازمان هم در راستای رسالت کاری خود مبنی بر آذین بندی و فضا سازی محیطی سطح شهر برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

هه تاو فریدونی عنوان کرد: از اواسط دی ماه جلسات متعددی برای تشکیل تیم طراحی و ارائه طرح های خلاق و بدیع جهت فضاسازی متنوع و ارتقاء کیفی در آذین بندی معابر و میادین به مناسبت این دهه مبارک برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه به مناسبت ماه ربیع و هفته وحدت تعدادی از میادین شهر آذین بندی شد برنامه ریزی لازم برای آذین بندی ویژه تمامی میادین و خیابان های اصلی  به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفته است.

فریدونی با بیان اینکه سال گذشته  طرح آذین بندی میدان آزادی مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، گفت: امسال این میدان بعنوان میدان اصلی شهر بصورت ویژه  و با طرح جدید آذین بندی و نورپردازی می شود.

وی از نصب چندین المان مناسبتی در میادین سطح شهر خبر داد و بیان کرد: المان پوتین و چند شاخه گل لاله از مهم ترین المان ها است که در میدان لشکر نصب می شود.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی افزود: آذین بندی معابر و میادین اصلی شهر نصب بنر، نصب لمپوست و نصب ریسه پرچمی و ریسه چراغ  را از دیگر اقدامات این سازمان در آستانه دهه مبارک فجر برشمرد.

وی  اظهارداشت: اجرای آذین بندی معابر و میادین شهر به همراه نورپردازی می تواند در ارتقای نشاط و شادابی عمومی  تاثیر گذار باشد و این اقدامات  محیطی شاد و آرام را برای شهروندان ایجاد می کند.

فریدونی عنوان کرد: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدامات لازم  بتوانیم سطح شهر را برای مراسم  و جشن های دهه فجر امسال مهیا کنیم.

کد خبر 3034164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha