۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

اِلمان نوری میدان صنعت به رنگ پرچم افتخار در آمد

اِلمان نوری میدان صنعت به رنگ پرچم افتخار در آمد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ از فضاسازی محیطی و آذین‌بندی معابر به‌مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: اِلمان نوری میدان صنعت به رنگ پرچم افتخار درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری از فضاسازی محیطی و آذین‌بندی معابر به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با فضاسازی محیطی و آذین بندی معابر، پیام‌های انقلابی بر سازه‌های شهری منطقه نقش بست.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ عنوان کرد: بدین منظور، همزمان با فضاسازی محیطی و بهسازی جلوه‌های بصری، قاب انقلاب بر سازه‌های شهری منطقه نقش بست.

وی از اکران مضامین مربوط به انقلاب ۵۷ بر روی سازه‌های شهری خبر داد و افزود: این پیام‌ها با هدف اشاعه ارزش‌های انقلاب همچنین بازآفرینی خاطرات آن دوران برای شهروندان به ویژه نسل انقلاب، اکران شد.

جعفری گفت: در این راستا ۶۰ سازه شهری به اکران این تصاویر و سایر طرح‌های انقلابی با محوریت شعارهای انقلابی اختصاص یافته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اشاره به اجرای پویش پرچم افتخار اظهار کرد: بنا به دستور مقام معظم رهبری و سیاست‌های مدیریت شهری در اجرای پویش پرچم افتخار، تلاش داریم تا با مشارکت شهروندان بتوانیم در این پویش مشارکت گسترده‌ای داشته باشیم.

به گفته وی، ضمن اهتزار پرچم افتخار در میادین و معابر اصلی، اِلمان نوری میدان صنعت نیز به رنگ پرچم درآمده است.

جعفری آذین‌بندی معابر اصلی و میادین با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بزرگراه‌ها، ریسه‌های پرچمی را از دیگر اقدامات اجرایی در این ایام برشمرد و گفت: میادین و معابر و پرتردد سطح منطقه از جمله میادین شهید طهرانی مقدم، صنعت، کتاب و… همچنین مساجد و ساختمان‌های شهرداری منطقه با ۱۵ هزار متر ریسه پرچم آذین‌بندی شد.

کد خبر 5415398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha