۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۰۰

اکران تبلیغات فرهنگی بر روی ۴۰۰ سازه تبلیغاتی در دهه فجر

اکران تبلیغات فرهنگی بر روی ۴۰۰ سازه تبلیغاتی در دهه فجر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اکران تبلیغات فرهنگی بر روی ۴۰۰ سازه تبلیغاتی به مناسبت دهه مبارک فجر، اهدای ۵۰ هزار شاخه گل جهت گلباران مسیر ورود حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر ،مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب در تشریح برنامه های این معاونت در ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن به اهم برنامه های سازمان زیباسازی پرداخت و گفت: در این ایام تبلیغات فرهنگی مرتبط با دهه فجر اعم از اکران مضامین انقلابی گری، بیانات مقام معظم رهبری، اکران عکس ها و تصاویر دوران انقلاب، خاطرات مردم از سال ۵۷ و شعارهایی با مضامین مرتبط بر روی ۴۰۰ سازه تبلیغاتی اکران شده است.

یزدانی در ادامه به انجام نورپردازی های شهری در سطح شهر تهران اشاره داشت و گفت: ۵۰ المان نوری در میادین مهم شهر تهران از جمله خیابان انقلاب و آزادی نصب شده است. همچنین ترمیم نورپردازی برج آزادی و ساختمان تئاتر شهر نیز در حال انجام است که ان شاءالله پیش از ۲۲ بهمن به اتمام خواهد رسید.

۱۰هزار متر آذین بندی و ریسه کشی در نقاط مختلف شهر تهران

وی اضافه کرد: ۱۰ هزارمتر آذین بندی و ریسه کشی در نقاط مختلف شهر تهران از جمله خیابان ها و معابر اصلی شهر تهران به اجرا در آمده است.

یزدانی با بیان این که ۳۱۰۰ متر بنر جهت فضاسازی میدان آزادی و جایگاه سخنرانی نصب خواهد شد، گفت: همچنین در روز ۲۲ بهمن ۶۰۰۰ بادکنک نیز بر فراز برج آزادی اوج دهی خواهند شد.
وی در ادامه افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر از ۲۱ تا ۳۰ بهمن ماه جشنواره ای در دو فروشگاه شهروند خانی آباد و آزادگان برگزار می شود که پوشاک و لوازم منزل در این فروشگاه ها تا ۵۰ درصد تخفیف عرضه می شود.

تخفیفات ۱۰ تا ۳۰ درصدی۱۵ گروه کالا در تمامی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران 

به گفته یزدانی به مناسبت دهه فجر۱۵ گروه کالاهای بازرگانی در تمامی میادین میوه و تره بار با تخفیقات ۱۰ تا ۳۰ درصدی عرضه می شوند و در این ایام نیز میدان میوه و تره بار شهید بروجردی واقع در منطقه۲۰ به بهره برداری رسیده است.

یزدانی به برنامه های سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در ایام الله دهه فجر اشاره داشت و گفت: آذین بندی بوستان های شهر تهران، بازپیرایی و مرمت بوستان ها و فضای سبز میادین، لچکی ها و معابر، انجام تبلیغات محیطی به همین مناسبت در سطح بوستان ها، پخش سرودهای ویژه به مناسبت ایام الله دهه فجر از سیستم های صوتی بوستان ها، اهدای ۵۰ هزار شاخه گل جهت گلباران مسیر ورود حضرت امام خمینی(ره) از فرودگاه به بهشت زهرا(س) و گلباران مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در مسیرهای راهپیمایی (میدان آزادی و مسیرهای راهپیمایی) و ... از جمله برنامه های این سازمان است . 

وی در ادامه به ویژه برنامه های سازمان بهشت زهرا (س) به همین مناسبت اشاره داشت و گفت: برگزاری مراسم گلباران جایگاه تاریخی جلوس امام خمینی (ره) در بهمن ماه ۱۳۵۷، برگزاری آیین ملی غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا «روز ملی شهیدان» در قطعات مطهر شهدا، اهدای بیش از ۶۰ هزار شاخه گل و ۵ هزار گلدان به خانواده معظم شاهد در قطعات مطهر شهدا، انجام تبلیغات محیطی در محوطه ۷۵۰ هکتاری سازمان و حرم مطهر، برپایی ایستگاه های صلواتی در ۸ نقطه و تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و پذیرایی در قطعات مطهر شهدا، نورپردازی و چراغانی محوطه های حرم مطهر، صحن های چهارگانه، گلزار شهدا و جایگاه جلوس حضرت امام خمینی (ره) و ... توسط این سازمان انجام شده است.

استقرار نیروها، ماشین آلات و تجهیزات در ۵ پهنه جهت پاکسازی مسیرهای راهپیمایی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نیروها، تجهیزات و ماشین آلات در ۵ پهنه جهت پاکسازی مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن مستقر خواهند شد، گفت: جمع آوری و حمل پسماند و خدمات نظافتی مکانیزه و غیرمکانیزه مسیر راهپیمایی نیز با بیش از ۲۰۰۰ نیروی انسانی و تعداد ۱۷۳ دستگاه ماشین آلات، ادوات و تجهیزات و ... در پهنه های تعیین شده انجام می شود که به نظافت و پاکیزه سازی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن قبل، حین و بعد از مراسم می پردازند.

یزدانی با بیان این که برقراری انضباط شهری در مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن با ٣٥٠ نیرو انجام می شود، اذعان کرد: از صبح روز ٢٢ بهمن تا پایان راهپیمایی؛ این نیروها با ٨٠ دستگاه خودرو و ٣٠ دستگاه موتورسیکلت و با همکاری ٨ منطقه (شهرداری های مناطق ٢، ٥، ٦، ٧، ٩، ١٠، ١١ و ١٢) در مسیرهای راهپیمایی مستقر می شوند تا انضباط شهری مراسم را انجام دهند.

کد خبر 3900271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha