۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۴

فرماندار بندرعباس:

۱۲۰۷شعبه اخذ رای مجلس خبرگان در هرمزگان فعال می‌شود

۱۲۰۷شعبه اخذ رای مجلس خبرگان در هرمزگان فعال می‌شود

بندرعباس - فرماندار بندرعباس گفت: هزار و ۲۰۷ شعبه اخذرای مجلس خبرگان در استان هرمزگان کار انتخابات را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد پویافر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بیان داشت: ۶۳ کاندیدا در حوزه انتخابیه بندرعباس ثبت نام کردند که ۱۸ نفر در مرحله اول تایید صلاحیت شدند و ۱۶ نفر انصراف دادند.

وی عنوان کرد: سایر کاندیداها یا عدم صلاحیت یا رد صلاحیت آنها اعلام شد که کاندیداها اعتراض خود را به هیئت اجرایی و نظارتی انتخابات ارائه کردند و شانزدهم بهمن تایید صلاحیت مرحله دوم را اعلام می‌کند و در صورتی‌که همچنان کاندیداهایی اعتراض داشتند می توانند اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۹ بهمن ماه تا ششم اسفند ماه مهلت قانونی تبلیغات رسمی کاندیداها است. در صورت مشاهده تبلیغات خارج از زمان قانونی با کاندیداهای متخلف برخورد خواهد شد. کمیته‌ای در دادگستری استان تشکیل شده و تمامی فعالیت‌های کاندیداها رصد می‌شود.

پویافر خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بندرعباس شامل بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی ۵۵۱ شعبه اخذ رای برای مجلس شورای اسلامی دایر می‌شود که از این تعداد ۳۳۶ شعبه ثابت و ۲۱۵ شعبه سیار است. در شهرستان بندرعباس ۳۱۰ شعبه که ۹۵ شعبه سیار، ۱۹۲ شعبه شهری و ۱۱۸ شعبه روستایی است.

وی با اشاره به آمار تایید صلاحیت شدگان در مجلس خبرگان بیان داشت: در مجلس خبرگان رهبری ۱۱ نفر نامزد نام نویسی کردند که سه نفر انصراف و ۷ نفر رد صلاحیت شدند و تنها یک نفر از استان هرمزگان تایید صلاحیت شدند.

فرماندار بندرعباس اظهار داشت: هزار و ۲۰۷ شعبه اخذ رای برای مجلس خبرگان در کل استان دایر می‌شود که از این تعداد ۷۲۳ شعبه ثابت و ۵۴۴ شعبه سیار است. از این تعداد ۴۷۷ شعبه شهری و ۷۹۰ شعبه روستایی است.

وی افزود: کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در مدت زمان ۱۵ روز می توانند تبلیغات کنند. زمان قانونی تبلیغات از ۲۲ بهمن ماه تا شش اسفند خواهد بود.

کد خبر 3037897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha