۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۵

با حضور استاندار بوشهر؛

۴ پروژه عمرانی در شهرستان گناوه به بهره‌برداری رسید

۴ پروژه عمرانی در شهرستان گناوه به بهره‌برداری رسید

بوشهر - در آئینی با حضور استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر، چهار پروژه عمرانی در شهرستان گناوه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر ظهر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان گناوه اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌ها در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

مصطفی سالاری اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های برق در سطح استان را به صورت ویژه‌ای در دستور کار داریم و در همین راستا امروز شاهد افتتاح پست برق موقت رود حله در روستای محمدی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز برق برای مردم جزیره خارگ، خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌ای برق فارس و بوشهر اقدامات زیادی را در این زمینه داشته است و باید طرح‌های جدیدی نیز در این زمینه اجرا شود.

استاندار بوشهر، تکمیل نیروگاه برق گناوه را به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مهم برای رفع مشکلات برق در جزیره خارگ دانست و تصریح کرد: تامین برق مورد نیاز برای سایت‌های پرورش آبزیان نیز یکی دیگر از برنامه‌های مهم در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور استاندار بوشهر چهار پروژه عمرانی شهرستان گناوه به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی یک پروژه نیز آغاز شد. این پروژه‌ها در مجموع ۲۲ میلیارد ریال اعتبار دارند.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای جزیره جنوبی در بندر ریگ با ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار و افتتاح پست موقت و خط توزیع برق در روستای محمدی از توابع بخش ریگ در شهرستان گناوه با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها است.

افتتاح مجتمع عمل‌آوری و سردخانه محصولات آبزی با ظرفیت هزار تن و با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان افتتاح شد. این طرح ۴۰ نفر اشتغال‌زایی دارد.

همچنین با حضور استاندار بوشهر ساختمان همودیالیز بیمارستان امیرالمومنین گناوه افتتاح شد و عملیات اجرایی پی اول راه ساحلی بندر ریگ به گناوه به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۸۱ میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 3038218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha