۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۳

رییس ستاد دهه فجر کردستان:

بیش از ۴ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در کردستان اجرا می شود

بیش از ۴ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در کردستان اجرا می شود

سنندج- رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان از برگزاری بیش از ۴ هزار برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، محمد قاسم سیاوشی ظهر امروز یکشنبه در در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج دهه فجر را فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردهای ۳۷ ساله نظام دانست و گفت: ستاد دهه فجر استان کردستان با تشکیل بیش از ۶۰ جلسه و فعالیت ۲۰ کمیته برنامه ریزی های لازم را برای گرامی داشت دهه مبارک فجر در استان انجام داده است.

وی به برنامه های اجرایی این ایام اشاره کرد و اظهارداشت: دهه فجر امسال بیش از ۴۰۰۰ برنامه در قالب جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه وغیره در استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از مهمترین برنامه‌های این دهه شامل افتتاح بیش از ۴ هزار  واحد مقاوم سازی روستایی، اهدا بیش از ۲۰۰ مورد جهیزیه، اجرای طرح های هادی در نقاط مختلف روستایی، برپایی بیمارستان های صحرایی و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و افتتاح بیش از ۱۰۰ طرح اشتغالزایی در استان است.

رییس ستاد دهه فجر کردستان بیان کرد: آغاز برنامه های دهه فجر در استان همچون سراسر کشور با رژه موتور و تاکسی سواران و همچنین نواختن زنگ انقلاب آغاز و تا راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.
سیاوشی عنوان کرد: امیدواریم حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  مقدمه ای باشد برای حضور باشکوه در انتخابات ۷ اسفند ماه امسال و یک بار دیگر حضور حداکثری مردم در صحنه موجبات یاس دشمنان نظام و ملت را فراهم آورد.

کد خبر 3038246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha