۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۱۳

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین:

ارائه محتواهای دینی باید با استفاده از روش‌های نوین باشد

ارائه محتواهای دینی باید با استفاده از روش‌های نوین باشد

قم - رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: اگر آثار هنری را با روش‌های نوین آن ارائه دهیم، می‌توانیم بهترین استفاده و بهره را از آثار داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد فرخ فال ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه انقلاب اسلامی، هنر آسمانی که با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در محل ساختمان جدید کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما به محتواهای غنی علمی و دینی دسترسی داریم و می‌توانیم از این محتواها به خوبی استفاده کنیم اما باید روش‌های نوین را در ارائه این محتواهای دینی در نظر بگیریم.

وی در این باره ادامه داد: اگر آثار هنری را با روش‌های نوین در قالب زمان و خاستگاه آن ارائه دهیم، می‌توانیم بهترین استفاده و بهره را از آثار داشته باشیم.   

مدیر حوزه علمیه استان قم در خصوص چگونگی کیفیت نمایشگاه انقلاب اسلامی، هنر آسمانی ابراز کرد: نمایشگاه فعلا در حال تکمیل است و باید بعد از تکمیل شدن و افتتاح رسمی از آثار ارزشمند آن بازدید کرد و ابعاد مختلف فرهنگی جشنواره هنر آسمانی، آثار آستان مقدس قم و نهادهای حوزوی و غیر حوزوی در این نمایشگاه را مشاهده کرد.

آثار نمایشگاه هنر آسمانی برای همه اقشار مفید است

حجت الاسلام فرخ فال تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در دهه فجر می‌تواند برای شهروندان، زائران و حوزویان و همه اقشار جامعه مفید بوده و آن‌ها را با آثار مختلف متصدیان نمایشگاه در ابعاد هنری، فرهنگی و رسانه‌ای آگاه کند.

کد خبر 3038308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha