۲۷ اسفند ۱۳۸۴، ۱۰:۵۴

با انتشار اطلاعيه اي؛

نيروي دريايي سپاه سالگرد عمليات فتح المبين را گرامي داشت

نيروي دريايي سپاه سالگرد عمليات فتح المبين را گرامي داشت

نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب سلامي در اطلاعيه اي دوم فروردين سالگرد عمليات فتح المبين را كه يك پيروزي بزرگ براي ميهن اسلاميمان به ارمغان آورد، گرامي داشت.

به گزارش خبرگزاري "مهر" به نقل از روابط عمومي نيروي سپاه ، در اين اطلاعيه آمده است: فتح المبين،  فتحي عظيم بود كه با رمز مقدس يازهرا(س) آغاز شد و جبهه ها ي جنوب و شمال غرب شوش و غرب دزفول را فرا گرفت.

رزمندگا ن دلاور اسلام در اين عمليات بزرگ به آزادسازي دو هزار كيلومتر از سرزمين اسلاميمان، چند شهر را از زير آتش  توپخانه و موشك  دشمن رهايي بخشيدند و بالغ بر 15 هزار نفر از متجاوزان بعثي را به اسارت گرفتند و به تعبير امام راحل (ره) با اين علميات  مجاهدان في سبيل الله ميهن خود را بر بال ملائكه الله نشاندند و در ميان ملل جهان سرافراز نمودند.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه مي خوانيم: باشد كه همواره خاطره ي اين ايثار گري ها و حماسه آفريني ها را در ذهن داشته باشيم و شور و شوق مقاومت را هميشه در خود زنده نگه داريم. ياد و خاطره اين پيروزي بزرگ كه مصادف با روزهاي اوليه سال بود گرامي و  طعم اين پيروزي كه با ياري ملائكه الله انجام گرفت گواراي وجودتان باد.

در بخش پاياني اين اطلاعيه  آمده است: اميد است مردم قدرشناس  اين مرز و بوم به خصوص نوجوانان و جوانان عزيز همراه با كاروان راهيان نور، از مناطقي كه يان علميات بزرگ در آن اتفاق افتاد و يادمان هايي كه بدين مناسبت در آن برقرار است، ديدن كنند و از نزديك با مجاهدت هاي رزمندگان و جانفشاني هاي شهداي والامقام اين علميات بيشتر آشنا  شوند. 

کد خبر 304368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha