۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۵۰

امام جمعه بجنورد تأکید کرد؛

نامزدهای انتخاباتی درتبلیغات خود اسراف وافراط نکنند

نامزدهای انتخاباتی درتبلیغات خود اسراف وافراط نکنند

بجنورد- امام جمعه بجنورد از نامزدهای انتخاباتی خواست تا در تبلیغات انتخاباتی اسراف و افراط نداشته باشند چرا که مردم به برنامه‌ها و اهداف آنها رأی داده و توجه زیادی به عکس‌ها نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با تجلیل از حضور باشکوه مردم استان در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن، اظهار کرد: انقلاب و نظام اسلامی سفره‌ای بود که امام خمینی(ره) با حمایت های مردم در این سرزمین پهن کرد و امروز همه ما بر روی این سفره قرار داریم.

وی اضافه کرد: در طول حدود چهار دهه گذشته از انقلاب برخی افراد از این سفره بهره برده اما نسبت به آن بی اعتنایی کردند که این افراد را باید انسان‌های بی ادب و بی تفاوت نامید و دسته دوم هم کسانی بودند که از این سفره به نان و نوایی رسیده ولی به انقلاب پشت کردند که منافقان از جمله این افراد هستند.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: اما دسته سوم مردم حق شناس و نعمت شناس هستند که قدر انقلاب و نظام اسلامی را دانسته و همه ساله به منظور قدردانی از انقلاب و نظام در عرصه های مختلف مذهبی و انقلابی از جمله سالگرد پیروزی انقلاب حضور می یابند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی تصریح کرد: این مردم در طول ۳۷ سال گذشته با سپری کردن آزمایش‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، اکنون در زمینه های گوناگون پخته شده و دیگر از تهدیدها و تحریم‌های دشمنان ترسی ندارند.

وی با اشاره به رویش‌های انقلابی در طول این ۳۷ سال، اظهار کرد: ملت ایران انگیزه الهی و ایمانی دارند چرا که ۳۷ سال از انقلاب می گذرد اما بسیاری از افرادی که دیروز در مراسم راهپیمایی و تظاهرات حضور داشتند هنوز به سن ۳۷ سالگی نرسیده اند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه اکنون ملت ایران به خوبی دوستان و دشمنان خود را می شناسند، افزود: بر همین اساس بود که دیروز تظاهرکنندگان افزون بر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، آل سعود را نیز لعن و نفرین کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیست و پنجم بهمن ماه، سالگرد صدور فتوای ارتداد سلمان رشدی، نویسنده کتاب موهن آیات شیطانی از سوی امام خمینی(ره)، گفت: با وجود حمایت دشمنان اسلام و انقلاب، فتوای امام(ره) علیه سلمان رشدی چنان لرزه ای بر کاخ های دشمنان افکند که سلمان رشدی از آن پس جرأت ظاهر شدن در مجامع عمومی را پیدا نکرد و همچنان مخفیانه زندگی می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، از نامزدهای انتخاباتی خواست تا در تبلیغات خود اسراف و افراط نداشته باشند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: کاندیداها هزینه‌های بی خودی نکنند چرا که مردم به برنامه‌های آنها نگاه کرده و رأی می دهند و به عکس‌ها آنان توجه زیادی نمی‌کنند.

امام جمعه بجنورد از نامزدهای انتخابات پیش رو خواست تا برنامه ها و اهداف خود را برای مردم بازگو کرده و از سوی دیگر مسؤولان نیز در کنار انتخابات به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور توجه داشته باشند نه آنکه انتخابات آنها را از پرداختن به این موضوعات بازدارد.

 

کد خبر 3050377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha