۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷

امام جمعه شهرکرد:

زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

شهرکرد - نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری فراهم شود، اظهار داشت: حضور پر شور مردم در انتخابات پشتوانه ای بزرگ برای نظام اسلامی ایران به شمار می رود.

وی افزود: دو انتخابات مجلس وشورای اسلامی و مجلس خبرگان از حساسیت بالایی برخوردار هستند و برخی به دنبال تاثیر گذاری بر روی انتخابات هستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضروری است و کمیت و کیفیت انتخابات هر دو مهم است و مردم باید به این امر توجه کنند.

وی با تقدیر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: حضور پر شور مردم بار دیگر اتحاد و وحدت مردم ایران را بار دیگر ثابت کرد و این حضور نقش مهمی در جلوگیری از فتنه ها دشمنان این کشور ایفا کرده است.

وی اظهار داشت: رسانه ها فعالیت مطلوبی پیش از راهپیمایی و بعداز راهپیایی داشتند و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات و طرفداران انها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، تصریح کرد: نامزد ها باید بر اساس قوانین و اخلاق انتخاباتی به انجام برنامه های تبلیغاتی خود بپردازند.

 

کد خبر 3050416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha