۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۰۱

با پخش از رادیو تهران

«گفتاورد» سراغ تحلیلگران انتخابات می‌رود/ تاکید بر حضور حداکثری

«گفتاورد» سراغ تحلیلگران انتخابات می‌رود/ تاکید بر حضور حداکثری

تهیه کننده برنامه «گفتاورد» درباره رویکرد این برنامه که ویژه انتخابات روی آنتن می رود بیان کرد که در این برنامه سراغ تحلیلگران و کارشناسان خواهند رفت و موضوعات مختلفی را تحلیل می کنند.

فهیمه تهرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه انتخاباتی «گفتاورد» که قرار است از ابتدای اسفندماه روی آنتن رادیو تهران برود، گفت: «گفتاورد» یک برنامه گفتگومحور روتین است که در بعضی از مناسبت ها به صورت ویژه به پخش می رسد.

وی ادامه داد: ما در ایام دهه فجر برنامه «گفتاورد انقلاب» را داشتیم و حالا قرار است از اول تا ششم اسفند «گفتاورد انتخابات» را روی آنتن ببریم. در این برنامه یک گزارش توصیفی خواهیم داشت که به اولین انتخابات در ۱۲ فروردین ۵۸ می پردازد. از آنجایی که اکنون نمی توانیم به مردمی که در آن انتخابات حضور داشتند دسترسی پیدا کنیم این گزارش توصیفی تهیه شده است که به مروری از آن روزها می پردازد.

تهیه کننده برنامه «گفتاورد انقلاب» با اشاره به رویکرد این برنامه توضیح داد: ما در هر قسمت از این برنامه گفتگومحور یک مهمان داریم و با حضور وی به ابعاد مختلف انتخابات می پردازیم و سراغ موضوعاتی چون امنیت ملی و سیاسی، پاسخگویی به مطالبات مردم، نگاه بین المللی به حضور مردم در انتخابات و چگونگی تعامل نامزدها با مردم می رویم.

وی در پاسخ به این پرسش که این برنامه بیشتر به کدام انتخابات می پردازد، اظهار کرد: در این برنامه برای ما مقوله انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است و روی حضور حداکثری برای برگزیدن بهترین ها تاکید خواهد شد. با این رویکرد فرقی ندارد که این برنامه درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و یا انتخابات خبرگان باشد.

تهرانی درباره مهمانان برنامه نیز یادآور شد: پژمان کریمی کارشناس مجری این برنامه است اما هنوز مهمانان برنامه تایید و مشخص نشده اند. با این حال ما قرار است سراغ کارشناسان و تحلیلگران برویم و در این برنامه ۳۰ دقیقه ای بخشی هم به کلام رهبر انقلاب اختصاص خواهد یافت. 

تهیه کننده این برنامه انتخاباتی درباره اینکه «گفتاورد انقلاب» تا چه حد می تواند کاربردی باشد، توضیح داد: نظر کارشناسان همیشه کاربردی است. یک تحلیلگر نگاه داخلی و خارجی درباره انتخابات را تطبیق می دهد و بین انتخابات ایران با دیگر کشورها مقایسه می کند. کارشناسان به این ترتیب باعث روشنگری مخاطب می شوند و او را نسبت به رایی که می خواهد بدهد آگاه می کنند.

این ویژه برنامه تا ۶ اسفند ماه با دو بخش گفتگوهای ویژه و گزارش‌ های توصیفی هر شب ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای پژمان کریمی روی آنتن صدای پایتخت می‌رود.

کد خبر 3050861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha