۲۴ فروردین ۱۳۸۵، ۱۰:۴۶

در گفت و گو با "مهر" عنوان شد :

وزير كشور به سيستان و بلوچستان سفر مي كند/ ايجاد آرايش جديد امنيتي سرلوحه اقدامات وزارت كشور است

وزير كشور به سيستان و بلوچستان سفر مي كند/ ايجاد آرايش جديد امنيتي سرلوحه اقدامات وزارت كشور است

حجت الاسلام پورمحمدي وزير كشور با اعلام سفر قريب الوقوع خود به سيستان و بلوچستان گفت: بدليل نا امني هاي جنوب شرقي كشور، تحولاتي در رشد امنيت شرق و جنوب كشور صورت خواهد گرفت.

مصطفي پورمحمدي كه در حاشيه جلسه شوراي اداري شهرستان مشهد در جريان سفر هيات دولت با خبرنگار"مهر" در مشهد سخن مي گفت، با بيان اين مطلب افزود: اخيرا شاهد درگيري و جنگ و گريزهايي در سيستان و بلوچستان توسط اشرار بوديم كه توسعه ضريب امنيتي منطقه و ايجاد آرايش جديد در سرلوحه اقدامات وزارت كشور قرار گرفته است .

وي با اشاره به گروگانگيري اخير در سيستان و بلوچستان گفت : تاكنون تلاش هاي گسترده اي براي آزاد سازي گروگان ها صورت گرفته است و با توجه به اينكه دولت به دنبال تامين امنيت پايدار است، همكاري لازم با مجلس انجام شده كه اميدواريم هر چه سريعتر اين تلاش ها به انجام برسد و بودجه لازم تامين گردد.

مصطفي پورمحمدي خاطر نشان كرد: در حال حاضر خوزستان نيز از امنيت نسبي برخوردار است كه بدنبال ايجاد امنيت جدي در خوزستان هستيم .

وزير كشور در خصوص نوار ويديويي كه حاكي از اعدام يكي از گروگان ها بود اظهار داشت : خبرهاي ضد و نقيضي در اين زمينه به چشم مي خورد كه صحت آن هنوز به اثبات نرسيده است .

 

کد خبر 311383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha