۱ تیر ۱۳۸۵، ۱۷:۲۸

گزارش خبرنگار اعزامي مهر(14)/ احمدي نژاد در جمع مردم شهرستان بهار :

مردم براي گرفتن وام اندك نبايد معطل و گرفتار باشند/ ازدواج، اشتغال و مسكن اولويت پرداخت وام ارزان قيمت دولت به جوانان است

مردم براي گرفتن وام اندك نبايد معطل و گرفتار باشند/ ازدواج، اشتغال و مسكن اولويت پرداخت وام ارزان قيمت دولت به جوانان است

رئيس جمهور ازوداج، اشتغال و مسكن را سه اولويت پرداخت وام ارزان قيمت به جوان عنوان كرد و تاكيد كرد كه جوانان براي گرفتن وام اندك نبايد معطل و گرفتار باشند.

به گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" به همدان، محمود احمدي نژاد عصر امروز در آخرين ديدار مردمي خود در سفر به استان همدان، دراجتماع پر شور مردم شهرستان بهار حاضر شد و با بيان اين كه در اين شهر دلهاي مردم هميشه سبز است، گفت: اين ايمان و عمل صالح است كه انسان را به خدا مي رساند و همين دو مسئله باعث شد كه ملت ايران در مراحل مختلف حسرت دست درازي به ايران را بر دل دشمنان بگذارد.

 وي پيشرفت جوانان ايران در فناوري هاي نوين را نيز حاصل ايمان، اخلاص و عمل صالح دانست و افزود: عمل صالح ملت ايران، امروز برپايي جامعه نمونه، مترقي و پيشرفته اسلامي است كه ملت ما با مجاهدتي بزرگ بايد به آن برسد.

احمدي نژاد با بيان اينكه ايمان و عمل صالح به ما نشان مي دهد كه ديگر دوران زور گويي و هيتلر گونه بودن به پايان رسيده است، تصريح كرد: بايد كشورمان را دست در دست هم با ايمان و عمل صالح بسازيم به گونه اي كه شايسته نام ايران عزيز باشد.

وي با تاكيد بر لزوم اجراي عدالت همزمان با پيشرفت كشور اظهار داشت: همه جاي كشور بايد با هم پيشرفت كند و منابع كشور نيز بايد عادلانه توزيع شود كه اين مسئله در مورد وقت و امكان تصميم گيري دولت نيز صادق است.

رئيس جمهور با اشاره به دشواري هاي اجراي عدالت ادامه داد: ممكن است كساني باشند كه در تمام مراحل مبارزه و انقلاب همراه ملت بودند اما زماني كه نوبت به اجراي عدالت مي رسد كارشكني مي كنند، كساني كه وام هاي صدها ميلياردي بدون سپردن حتي وسيقه مي گرفتند وقتي پاي عدالت به ميان مي آيد، سعي مي كنند جلوي آن را بگيرند.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود ازواج، اشتغال و مسكن رابه ترتيب سه اولويت پرداخت وام ارزان قيمت به جوانان عنوان كرد و گفت: مي خواهيم بودجه صندوق مهر رضا را كه فعاليت اش از ميلاد حضرت زهرا آغاز مي شود، هر ساله زيادتر كنيم تا جوانان براي گرفتن مقداري وام معطل و گرفتار نشوند.

وي سهم شهرستان بهار از تسهيلات ارزان قيمت براي اشتغالزايي را در سال جاري 50 ميليون تومان عنوان كرد و خاطر نشان كرد كه نبايد اين منابع جز براي اشتغالزايي در اختيار ساير افراد قرار گيرد و مردم  در اين زمينه بايد نظارت كنند.

رئيس جمهور فعاليت هنري از جمله سفالگري و صنعت فرش را در شهرستان بهار بسيار ارزشمند دانست و تصريح كرد: تكميل مطالعات و طراحي سد سنگ سفيد و آغاز عمليات اجرايي اين سد و احداث سالن ورزشي مخصوص دختران و پسران در شهرهاي بهار، صالح آباد و جاجين تعدادي از برنامه هاي دولت براي اين شهرستان است.

کد خبر 343273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha