۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴

۲ سارق با ۵ فقره سرقت در قزوین دستگیر شدند

۲ سارق با ۵ فقره سرقت در قزوین دستگیر شدند

قزوین- فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از كشف ۵ فقره انواع سرقت با دستگیری ۲ سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی دستگیری یک سارق توسط ماموران کلانتری ۱۱ مدرس قزوین سارق در بازجویی تخصصی ماموران به سه فقره سرقت ساختمان نیمه کاره اعتراف کرد.

وی افزود: همچنین ماموران کلانتری ۱۳ باهنر قزوین نیز یک سارق را دستگیر كه سارق در بازجویی های تخصصی ماموران به دو فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و روانه زندان شد.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مركز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در قزوین دستگیر شد

سرهنگ فخرالدین توکلی رئیس پلیس فتا استان قزوین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت شکایتی از یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی شارژ خریداری شده  است موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از اخذ اظهارات شاکی و اقدامات فنی بعمل آمده مشخص شد فردی با در اختیار داشتن مشخصات کارت و رمز دوم کارت عابر بانک شاکی اقدام به خرید اینترنتی کرده که با تحقیقات بیشتر و اقدامات فنی متهم ۲۹ ساله در قزوین شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا قزوین ادامه داد: متهم شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال  که  وی ابتدا منکر اقدامات مجرمانه خود بود ولی با رویت مستندات در نهایت به جرم خود اعتراف و دلیل خود را از این اقدام مشکلات شخصی با شاكی اعلام کرد.

سرهنگ توکلی افزود: با بررسی های تخصصی از سوی كارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم شاگرد شاکی در مغازه اش بوده است و زمانی که  شاکی کارت بانکی  را به صورت امانت تحویل شاگردش قرار می دهد وی با فعال کردن رمز دوم کارت به تدریج از حساب شاکی شارژ تلفن همراه  در حدود ۱۰ میلیون ریال خریداری کرده بود.

وی خاطر نشان كرد: با تكمیل پرونده متهم دستگیر و با تشكیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا قزوین از شهروندان خواست کارت بانکی خود را در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهند و در صورت واگذاری پس از اخذ کارت نسبت به تغییر اطلاعات آن از جمله رمز دوم اقدام کنند.

کد خبر 3561219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha