۵ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۰۴

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی:

اقتدار نظام اسلامی درگرو حضور حداکثری مردم درانتخابات است

اقتدار نظام اسلامی درگرو حضور حداکثری مردم درانتخابات است

بجنورد - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار نظام اسلامی و نا امیدی دشمنان نظام اسلامی را به همراه دارد.

حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری مهم‌ترین رویداد و حماسه ملی امسال است که از ابعاد مختلفی نیز اهمیت دارد.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون با استفاده از روش‌ها و ترفندهای مختلف سعی در براندازی حکومت و نظام اسلامی داشتند اما با وفاداری ملت به نظام و رهبری، آنان در اجرا کردن نقشه‌های شوم خود ناکام مانده اند.

حجت الاسلام اسدی ارجمندی اظهارکرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ترفندهای جنگ نرم سعی در تخریب عقاید و باورهای نسل جوان دارند که باید بیشتر مراقب بود.

وی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، امید را در دل دوستان انقلاب تقویت و یاس و ناامیدی را برای دشمنان نظام اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

حجت الاسلام اسدی ارجمندی افزود: حضور همه اقشار با هر سلیقه‌ای درانتخابات پشتوانه محکمی برای کشور است، تا از این طریق در مقابله با زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: مردم با شرکت در انتخابات نقش مهمی در تعین سرنوست خود و کشوردارند از این جهت باید به انتخاب اصلح در انتخابات توجه کنند تا کرسی های مجلس به دست فرد صالح سپرده شود.

وی تدین، شجاعت، ایمان، تقوی، علم، تخصص، تعبد و ... را از ویژگی‌های فرد اصلح برای انتخابات عنوان کرد.

کد خبر 3564526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha