۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰:۰۰

مدارس خوزستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد

مدارس خوزستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد

اهواز - بر اساس اعلام استانداری خوزستان، کلیه مدارس نوبت صبح و بعداز ظهر روز شنبه استان خوزستان تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استانداری خوزستان به صورت بسیار دیر وقت اعلام کرد که به علت درگیر بودن مدارس و کارکنان آن به رای گیری، کلیه مدارس خوزستان در دو نوبت صبح و بعداز ظهر روز شنبه تعطیل خواهند بود.

از بعد از ظهر تاکنون هر بار از سوی آموزش و پرورش خوزستان خبر جدید به والدین داده شد و آنها برای اعزام فرزندان خود به مدرسه درچار نوعی سردرگمی شدند ولی در نهایت حوالی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه که شاید اغلب مردم خواب باشند، اعلام شد که مدارس روز شنبه استان خوزستان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل است.

همزمانی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این دوره و حضور اغلب شعب اخذ رای در مدارس و در کنار آن مشارکت گسترده معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در روند رای گیری باعث شده که اغلب مدارس به خصوص در حوزه بزرگی مثل اهواز تا فردا هم درگیر شمارش  آرا انتخاباتی باشند.

این وضع البته از مدتها قبل نیز قابل پیش بینی بود و معلوم بود کدام مدارس و تا چه زمان درگیری رای گیری هستند ولی در این خصوص والدین دانش آموزان در استان خوزستان در یک بلاتکیفی محض بودند و خبر تعطیلی مدارس بسار دیر وقت اعلام شد.

این رویه باعث سردرگمی والدین دانش آموزان شد ولی به نظر نمی رسد اطلاع رسانی در این خصوص و تعطیلی مدارسی که درگیر امر انتخابات و شمارش آرا هستد چندان کار سخت و پیچیده ای باشند.

کد خبر 3567044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نفیسه امینی ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
      0 0
      پس دانشگاه چی؟؟؟؟
    • من ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
      0 0
      ایا دانشگاه هم تعطیله؟؟؟