۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۳۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

برپایی ۲۰۰ موکب برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در بیرجند

برپایی ۲۰۰ موکب برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در بیرجند

بیرجند_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از برپایی ۲۰۰ موکب در راستای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در مرکز استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده که مسئولیت کمیته پشتیبانی مهمانی غدیر در بیرجند را برعهده دارد، عصر پنجشنبه در ستاد برنامه‌ریزی مراسم دهه امامت و ولایت گفت: کل محور میهمانی غدیر به نام شهید رئیسی و هر یک از هفت محور آن به نام یکی از شهدای خدمت نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع استقرار ۲۰۰ موکب را در میهمانی غدیر در مرکز استان را پیش بینی کرده‌ایم و از روز یکشنبه مکان‌های مورد نظر در اختیار مواکب قرار می‌گیرد.

به گفته وی شهرداری بیرجند تبلیغات محیطی این محور را برعهده دارد و یک موکب هم مسئولیت نظافت این محور را برعهده دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم که مسئولیت کمیته فرهنگی را برعهده دارد، گفت: برای کمیته فرهنگی ۹ زیر کمیته تعریف شد و در پایان مهمانی غدیر برنامه در خصوص ۱۱۰ زوج جوان برگزار خواهد شد.

به گفته مهدی جعفری شرایط برای برگزاری نماز جماعت هم در طول محور مورد نظر فراهم می‌شود و اقدامات لازم برای انجام جهاد تبیین توسط مواکب پیش بینی شده است.

سید محمد رضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی که مسئول کمیته ترافیکی امنیتی مهمانی غدیر است، هم گفت: مسائل مربوط به ترافیک مسیر مورد نظر برای مدیریت مسائل مربوط به ترافیک برای مدیران دستگاه‌های مربوط تشریح شد و یک جلسه دیگر هم روز یکشنبه برای بررسی آخرین وضعیت در این خصوص برگزار خواهد شد.

کد خبر 6142940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha