۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸

اطلاعیه شماره ۶۸ ستاد انتخابات کشور:

نمایندگان مردم ۸ حوزه انتخابیه دیگر در مجلس تعیین شدند

نمایندگان مردم ۸ حوزه انتخابیه دیگر در مجلس تعیین شدند

نمایندگان مردم حوزه های انتخابیه گچساران، بوشهر، دشتستان، زابل، ساری، مسجدسلیمان، همدان و شادگان در مجلس دهم تعیین شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اطلاعیه شماره ۶۸ ستاد انتخابات کشور منتشر شد.

در این اطلاعیه، نمایندگان حوزه های انتخابیه گچساران، بوشهر، دشتستان، زابل، ساری، مسجدسلیمان، همدان و شادگان در مجلس شورای اسلامی اعلام شدند.

بر این اساس، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت آقای غلامرضا تاجگردون، از مجموع ۸۹ هزار و ۷۳۳ رای صحیح با کسب ۶۶ هزار و ۱۰۳ رای به مجلس راه یافت.

علاوه بر این، در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم آقای عبدالحمید خدری از مجموع ۱۴۱ هزار و ۶۱ رای ماخوذه با کسب ۴۱ هزار و ۹۲۲ رای به مجلس دهم راه یافت.

در حوزه انتخابیه دشتستان نیز آقای محمدباقر سعادت از مجموع ۱۰۶ هزار و ۳۱۵ رای صحیح، ۳۶ هزار و ۹۱۶ رای به مجلس آینده راه یافت.

علاوه بر این در حوزه انتخابیه زابل، دهک، هیرمند، نیمروز و هامون از مجموع ۱۸۶ هزار و ۶۹۶ رای صحیح، آقای حبیب الله دهمرده با کسب ۱۱۴ هزار و ۴۳۹ رای و احمدعلی کیخا با کسب ۶۴ هزار و ۹۵۰ رای به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابی ساری و میاندرود نیز از مجموع ۲۶۵ هزار و ۳۲۹ رای صحیح آقای علی اصغر یوسف نژاد با کسب ۱۱۶ هزار و ۵۴۰ رای و محمد دامادی با کسب ۶۷ هزار ۱۵۸ رای به مجلس راه یافتند.

همچنین در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا نیز از مجموع ۱۰۶ هزار و ۶۳۶ رای ماخوذه، اقای علی عسگرظاهری بنده وند با کسب ۲۵ هزار و ۶۴۶ رای و آقای علیرضا رورناصری قندلی با کسب ۲۳ هزار و ۳۶۷ رای به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه همدان و فامنین نیز از مجموع ۲۶۸ هزار و ۷۳۹ رای ماخوذه، آقای حمیدرضا حاج بابایی با کسب ۱۳۳ هزار و ۳۴۳ رای و امیر خجسته با کسب ۸۰ هزار و ۳۰۶ رای، به مجلس دهم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه شادگان نیز آقای مجید ناصری نژاد از مجموع ۷۴ هزار و ۱۱۹ رای، با کسب ۳۴ هزار و ۷۱۵ رای به مجلس آینده راه یافت.

کد خبر 3568387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha