۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۱۲

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

اهداف و برنامه های کنگره شهدا در مجامع عمومی تبیین شود

اهداف و برنامه های کنگره شهدا در مجامع عمومی تبیین شود

بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: باید با انجام فراخوانی درسطح کشور اهداف کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی درمجامع عمومی به‌خوبی تبیین ومعرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مرتضوی سه شنبه شب در نخستین جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد برگزاری یادواره سه هزار شهید خراسان شمالی که با حضور اعضای این کمیته و زیر مجموعه‌های آن برگزار شد با ابراز خرسندی از برگزاری باشکوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این استان، از حضور حداکثری جوانان که در این انتخابات حضور پررنگی داشته و حماسه‌ای بزرگ و به یاد ماندنی خلق کردند تقدیر کرد.

وی از برنامه دیدار با خانواده‌های معظم سه هزار شهید استان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های ستاد کنگره گرامیداشت یادواره سه هزار شهید خراسان شمالی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا است که همچون ادوار گذشته می‌بایست توسط اعضای ستاد پررنگ، تا ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، خانواده‌های معظم آن‌ها نیز از برگزاری این کنگره و اهمیت آن آگاه شوند.

سردار مرتضوی اظهار کرد: وظایف کمیته‌های ستاد می‌بایست تاکنون عملیاتی شده و با انجام فراخوانی در سطح کشور اهداف این کنگره در مجامع عمومی به خوبی معرفی شود.

وی تصریح کرد: دیگر کمیته‌های ستاد که می‌توانند نقش کمکی در پیشبرد اهداف کنگره در بخش کمیته ورزش و جوانان داشته باشند می‌بایست تلاش‌های خود را مضاعف کرده تا ضمن برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این کمیته پوشش مناسبی در خصوص بازخورد این برنامه‌ها و اهداف کنگره داشته باشند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: ستاد قصد دارد با توجه به برگزاری انتخابات با شکوه مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن آگاه سازی نمایندگان مجلس، با بهره گیری از نظرات آنها به برگزاری هرچه بهتر این کنگره کمک کند.

وی از دیدار اعضای ستاد با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری طی هفته آتی خبرداد و گفت: در این دیدارعلاوه بر استفاده از رهنمودهای ایشان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های کنگره، گزارشی از عملکرد از فعالیت‌های انجام شده در این خصوص ارائه شود.

ابلاغ برنامه های یادواره به هیئت های ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد کمیته ورزش و جوانان کنگره گفت: پس از هدف گذاری ستاد کنگره گرامیداشت یادواره سه هزار شهید خراسان شمالی، کمیته ورزش و جوانان نیز به ۴۵ هیئت ورزشی زیر مجموعه موضوع برنامه‌های گنگره را ابلاغ کرد.

به گفته امین رشید لمیر، تا کنون ششصد برنامه اجرائی سال جاری کمیته ورزش و جوانان و اداره کل با همکاری این هیئت‌ها با عنوان گرامیداشت یادواره سه هزار شهید استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۵ نیز در تمامی شهرستانهای این استان برنامه‌های ورزشی کمیته ورزش و جوانان با عنوان گرامیداشت یادواره سه هزار شهید استان پیگیری خواهد شد.

رشید لمیر افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها مسابقات کشتی با چوخه در آشخانه و بجنورد در ۹ فروردین ماه، شیروان و فاروج در ۱۲ فروردین ماه و کشتی با چوخه اسفراین در ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه سال آینده خواهد بود.

در پایان این نشست، کمیته‌های بازرسی، تحقیق و پژوهش، امنیت و حفاظت، جمع آوری آثار شهدا و ایثارگران ستاد برگزاری یادواره سه هزارشهید خراسان شمالی گزارشی ازعملکرد فعالیت‌های انجام شده و نحوه انجام برنامه‌ها را تشریح کرد.

گفتنی است: این نشست در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد برگزار شد.

 

کد خبر 3570698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha