۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۱۶

از ۱۸ اسفندماه جاری؛

پیش فروش حضوری بلیت‌های نوروزی در خراسان شمالی آغاز می‌شود

پیش فروش حضوری بلیت‌های نوروزی در خراسان شمالی آغاز می‌شود

بجنورد - مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های خراسان شمالی گفت: از هجدهم اسفندماه جاری پیش فروش بلیت‌های نوروزی به صورت حضوری در خراسان شمالی آغاز می‌شود.

سعید سبحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در خراسان شمالی از ۱۱ اسفندماه آغاز شده و طرح پیش فروش بلیت‌ها به صورت حضوری نیز از ۱۸ ماه جاری در استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی اداره کل حمل و نقل پایانه‌های خراسان شمالی در اجرای طرح نوروزی اظهار کرد: طرح نوروزی در استان از ۲۵ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

سبحانی گفت: همچنین با اجرای طرح نوروزی ۶۳۴ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به مسافران ارائه خدمت می‌دهند و این تعداد ناوگان ظرفیت ۱۱ هزار صندلی را دارند.

وی در خصوص افزایش نرخ بلیت‌ها افزود: امسال نیز همانند سنوات گذشته با افزایش نرخ بلیت‌ها مواجه خواهیم بود اما در حال حاضر میزان درصد افزایش نرخ بلیت‌ها مشخص نشده است.

سبحانی گفت: میزان درصد افزایش نرخ بلیت‌ها پس از تصویب در ۲۵ اسفندماه امسال اعلام و برای تمام سال ۹۵ نیز همان میزان اعلام شده اجرا می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های خراسان شمالی از بازدید و کنترل ناوگان‌های حمل و نقل استان برای طرح نوروزی خبر داد و افزود: بررسی و رفع مشکلات و نقص فنی ناوگان‌های حمل و نقل استان از اول اسفندماه آغاز و تا ۲۰ اسفندماه نیز ادامه دارد.

وی از رانندگان خواست تا در صورت وجود مشکلات فنی دستگاه‌ها هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نقص وسیله نقلیه اقدام کنند، در غیر این صورت به عنوان متخلف با آنان برخورد می‌شود.

به گفته وی، مسافران و شهروندان طی ایام نوروزی می‌توانند شکایات، پیشنهادات، نظرات و ... خود را از طریق سامانه ۳۰۰۰۹۹۹۹۰۸۰۰ به اداره کل حمل و نقل پایانه‌های خراسان شمالی اعلام کنند.

 

 

 

کد خبر 3571610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha