۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۲۳

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام:

طرح برخورد با گران فروشی در ایلام اجرایی می شود

طرح برخورد با گران فروشی در ایلام اجرایی می شود

ایلام-مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: گشت ویژه نوروز در دو مقطع توسط تعزیرات حکومتی استان برای مقابله با گران فروشی و تنظیم بازار اجرایی می شود.

نعمت الله بیرانوندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گشت ویژه نوروز در دو مقطع از ۱۶ اسفند لغایت ۲۹ اسفند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ و نیز در ایام نورزو از تاریخ یکم فروردین ۹۴ لغایت ۱۵ فروردین ۹۵ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ به استقبال تنظیم بازار و خرید میوه شب عید می روند و با حضور مسنتمر آماده رسیدگی به پرونده های تعزیراتی هستند.

وی بیان داشت: شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به میز خدمت تعزیرات حکومتی مستقر در اداره کل و در شهرستانها به ادارات شهرستان و یا از طریق تلفن۲۷۴۰۲ ۳۲۲ پیگیری و رسیدگی می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام تصری کرد: این دستگاه برای رفع مشکلات بازار ایلام برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده که با همکاری مردم ایلام این برنامه‌ها اجرایی و محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای طرح نظارتی برخورد با عرضه میوه های قاچاق و همچنین تنظیم بازار میوه در ایام به هیچ وجه تعطیل نخواهد بود و در این راستا شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان در قالب گشت مشترکی بر بازار تشکیل شده است.

کد خبر 3573525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha