۴ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸

پیش بینی خدمات رایگان به۱۲هزار گردشگر در تورهای تهرانگردی منطقه۱۲

پیش بینی خدمات رایگان به۱۲هزار گردشگر در تورهای تهرانگردی منطقه۱۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از استقبال شهروندان برای حضور در تورهای گردشگری ویژه «طهران قدیم» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی قندهاری نیا با بیان این مطلب افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده ۷ مسیر گردشگری ویژه محدوده «طهران قدیم» در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند با انتخاب هر یک از این مسیرها که شامل ۴ مسیر پیاده محله های تاریخی میدان ارگ، میدان مشق، سی تیر و عولاجان و ۳ مسیر سواره امامزاده یحیی، گذر امین السلطان و گذر بهارستان در دو نوبت صبح از ساعت ۹ صبح تا۱۲ ظهر  و در نوبت بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ بعدازظهر اقدام به بازدید از اماکن تاریخی مسیرهای درنظر گرفته کنند.

وی ادامه داد: روالی که برای ثبت نام  شهروندان برای استفاده از این تورهای گردشگری که به صورت رایگان برگزار می شود؛ به این صورت است که یا با مراجعه حضوری به چادرهای اطلاع رسانی واقع در محدوده منطقه ۱۲ و همچنین پردیس گردشگری باب همایون واقع در میدان امام خمینی و غرفه تورهای گردشگری و یا از طریق تماس با شماره تلفن های ۳۳۵۴۶۷۱۳ و۳۳۵۶۹۵۰۵ دفتر بافت های تاریخی اقدام به انتخاب مسیر و ثبت نام کنند. راه سوم نیز با گرفتن شماره سامانه ۱۳۷ نیز امکان ثبت نام در تورهای گردشگری منطقه ۱۲ را دارند.

قندهاری نیا با بیان اینکه این تورها در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود، بیان کرد: همچنین ۲۱ تورلیدر آشنا به مسیرهای گردشگری منطقه ۱۲ نیز آماده ارائه توضیحات به گردشگران هستند.

وی با بیان اینکه در صورت استقبال شهروندان  امکان برگزاری بیش از یک تور در یک مسیر نیز وجود خواهد داشت، یادآور شد: در مجموع تعداد تورها بستگی به میزان استقبال شهروندان از آن مسیر و تورها دارد.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۲؛ طبق  پیش بینی های انجام شده در این ۱۰ روز امکان پذیرایی از ۱۲ هزار گردشگر از طریق تورهای رایگان نوروزی وجود دارد و خوشبختانه از دیروز شهروندان استقبال خوبی برای شرکت در تورهای گردشگری این منطقه داشته اند.

قندهاری نیا با بیان اینکه در برگزاری تورهای گردشگری آژانس های مسافرتی نیز فعالیت خواهند کرد، تاکید کرد: آژنس های مسافری نیز در زمینه تهران گردی فعال هستند و هر شهروندی که بخواهد از خدمات بیشتری در این تورها استفاده کنند می توانند با تماس با ۱۳۷ در این تورها ثبت نام کند. البته تورهایی که توسط آژانس های مسافرتی برگزار می شود تنها محدود به منطقه ۱۲ نیست و یک بسته کاملی از گردشگری در تمامی نقاط دیدنی شهر تهران خواهد بود و طبیعی است که استفاده از این تورها مستلزم پرداخت هزینه از سوی شهروندان خواهد بود.  

کد خبر 3584400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha