۵ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

سوانح جاده‌ای ۲روز گذشته استان‌مرکزی تلفات‌ نداشت

سوانح جاده‌ای ۲روز گذشته استان‌مرکزی تلفات‌ نداشت

اراک-رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه طی دو روز گذشته، سوانح رانندگی جاده های استان مرکزی تلفات نداشت، گفت: نوروز امسال میزان تردد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، ایرج کهریزی از افزایش توجه رانندگان به قوانین و عدم وقوع سوانح رانندگی منجر به فوت در ۴۸ ساعته گذشته در جاده های استان مرکزی خبر داد و گفت: رانندگان در دور دوم سفرهای نوروزی نیز مراقبت كنند تا شاهد کاهش چشمگیر وقوع تصادفات جاده ای نسبت به سال های گذشته باشیم.

وی افزود: در نوروز امسال تاکنون میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی افزایش داشته است.

کهریزی اشاره كرد: در شروع سفرهای نوروزی شاهد وقوع چند حادثه رانندگی دلخراش در جاده های استان بودیم كه با توجه به تاكیدات مكرر پلیس و مراقبت های لازم از سوی رانندگان، در ۴۸ ساعت گذشته هیچ گونه سانحه رانندگی منجر به فوت در جاده های استان رخ نداد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی برنامه‌ریزی خوب را عامل مهم در افزایش لذت از سفر خواند و گفت:‌ نبود برنامه‌ریزی می‌تواند موجب تبدیل شدن سفر به یک خاطره نه‌چندان خوشایند گردد و به‌طور ویژه در زمان نوروز که حجم مسافرت‌ها بسیار زیاد است، وجود برنامه‌ریزی بسیار مهم‌تر است.

کهریزی ادامه داد: در هفته دوم سفرها شاهد عجله و شتاب از سوی برخی رانندگان برای بازگشت هستیم؛ در حالی که در بازگشت انتخاب زمان حرکت مهم است و رانندگان باید زمان بیشتری را برای رسیدن به مبدا در نظر بگیرند.

کد خبر 3584759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha