۱۶ فروردین ۱۳۹۵، ۹:۵۶

نمایشگاه نقاشی «داستان کتاب‌­ها» در حسینیه ارشاد برگزار شد

نمایشگاه نقاشی «داستان کتاب‌­ها» در حسینیه ارشاد برگزار شد

نمایشگاه نقاشی دانش آموزان ناشنوا، کم توان ذهنی و جسمی از داستان کتاب‌های مختلف در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، نمایشگاه نقاشی دانش آموزان ناشنوا، کم توان ذهنی و جسمی از داستان کتاب های مختلف با عنوان «داستان کتاب ها» همزمان با فرارسیدن روز جهانی کتاب کودک، در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برپا شده است.

روز جهانی کتاب کودک، ۲ آوریل (برابر با ۱۴ فروردین) به مناسبت زادروز هانس کریستین اندرسن، نویسنده داستان‌های کودکان نامگذاری شده ‌است. کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد هر ساله به این مناسبت، به منظور آشنا کردن کودکان با کتاب مناسب و تشویق این گروه به کتابخوانی برنامه‏ ویژه ­ای برگزار می­ کند.

این کتابخانه بهار امسال نیز نمایشگاهی از نقاشی کودکان مقاطع پیش دبستانی و دبستان برپا کرده است، این آثار با موضوع کتاب، کتابخوانی و قصه گویی از دیروز یکشنبه ۱۵ فروردین تا ۱۹ فروردین در ساعات کاری کتابخانه به نمایش گذاشته شده، که بازدید از آن برای عموم علاقه ‏مندان آزاد است.

بیشتر آثار در بازدیدهای مدارس از بخش کودکان و نوجوانان کتابخانه تهیه شده است و برخی از آنها متعلق به کودکان ناشنوا، کم توان ذهنی – جسمی و دیرآموز است که در طول سال تحصیلی، موضوع قصه گویی­ ها و داستان کتاب­ های امانت گرفته شده خود را به تصویر کشیده­ اند.

کد خبر 3589913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha