۱۹ فروردین ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی:

شرکت‌های تعاونی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت می‌شوند

شرکت‌های تعاونی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت می‌شوند

بجنورد – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت از شرکت‌های تعاونی استان را در راستای تحقق شعار سال از برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نوری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست مشترک این اداره کل با رئیس سازمان تعاون روستایی استان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های سازمان تعاون روستایی و این اداره کل، زمینه خدمت رسانی به تعاونی‌های استان را افزایش می‌دهد.

وی یکی از اولویت‌های اصلی و اساسی این اداره کل در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» را، حمایت همه جانبه از تعاونی‌های استان و پرداختن به بخش تعاونی در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری خصوصا درحوزه‌های روستایی عنوان کرد.

نوری با اشاره به وجود اشتراکات، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالقوه در دو حوزه اداره تعاون و سازمان تعاون روستایی، ضمن اعلام آمادگی همه جانبه، برهمکاری‌های نزدیک دو مجموعه در راستای توسعه وتعالی بخش تعاون استان تاکید کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خواستار انعقاد تفاهم نامه اجرایی بین دو دستگاه و استفاده از این ظرفیت‌ها شد.

پرهیز از موازی کاری در ارانه خدمات به تعاونی ها

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اهداف فراروی سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی، از اقدام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و نگاه مثبتی که به حوزه تعاون دارد، تقدیر و آمادگی سازمان تعاون روستایی استان را برای همراهی و همکاری‌های موثر با اداره کل تعاون در راستای توسعه فعالیت‌های بخش تعاون اعلام کرد.

محمد ناصری مقدم با تاکید بر حذف موازی کاری در ارائه خدمات رسانی به تعاونی‌ها، اظهار امیدواری کرد که اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه تشکلات، آموزش و ترویج  بتواند کمک بزرگی به بخش تعاون باشد.

وی در پایان خواستار برگزاری نشست‌های مشترک معاونین اداره کل تعاون و سازمان تعاون روستایی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر بین دو دستگاه شد.

کد خبر 3592752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha