۲۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲

امام جمعه بجنورد:

تحقق اقتصاد مقاومتی درگرو داشتن مدیریت جهادی است

تحقق اقتصاد مقاومتی درگرو داشتن مدیریت جهادی است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تأکید بر مشارکت و نقش‌آفرینی همگانی در راستای تحقق شعار سال، افزود: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری در گرو داشتن مدیریت جهادی و روحیه تولیدمحور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی در ترکیه، اظهار کرد: با وجود اینکه عربستان سعودی در پی اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان است اما باز هم سران این کشور ایران اسلامی را متهم می کند.

وی تصریح کرد: امروز به همه ثابت شده که خاستگاه تروریسم و تروریست‌پروری رژیم عربستان سعودی، اسراییل و آمریکا است که جنایت‌کارانی چون داعش را تربیت کرده و به جان مسلمانان می اندازند.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه با اشاره به ادعاهای توخالی آمریکا علیه ایران بعد از توافق هسته‌ای و تداوم دشمنی این کشور با نظام اسلامی بعد از برجام، تصریح کرد: این رفتارها نشان داد که آمریکا همچنان دشمن شماره یک کشور ما است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: دولت‌مردان آمریکا باید بدانند که رفتار ایران هیچ تغییری نخواهد کرد و این ملت با نقشه راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، همچنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، گفت: برای اقتدار و آمادگی بیشتر در برابر دشمنان و بدخواهان می بایست روز به روز قدرت رزمی و دفاعی خود را افزایش دهیم.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با تبریک به مناسبت سیزدهم رجب، فرخنده میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی‏(ع) در سال دهم قبل از بعثت، اظهار کرد: امام نخست شیعیان در سبک و سیره خود مقاومت در عرصه‌های اقتصادی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: اکنون نیز ما باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، همچون حضرت علی(ع)، وارد عرصه اقدام و عمل شویم.

امام جمعه بجنورد با تأکید بر مشارکت و نقش‌آفرینی همگانی در راستای تحقق شعار سال، افزود: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری در گرو داشتن مدیریت جهادی و روحیه تولیدمحور است.

کد خبر 3599106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha