۳۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۱۳

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

۳ جشن ویژه میلاد حضرت علی (ع) در یزد برگزار می‌شود

۳ جشن ویژه میلاد حضرت علی (ع) در یزد برگزار می‌شود

یزدـ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری سه جشن ویژه میلاد حضرت علی (ع) در روزهای اول و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه جشن در سالن وحدت، پارک بزرگ شهر و حسینیه بزرگ مریم آباد یزد در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

وی، جشن بزرگ «دیدار با پدران آسمانی» را از جمله این جشن‌ها برشمرد و افزود: این جشن با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در روز چهارشنبه، اول اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ در سالن وحدت برگزار می‌شود.

دشتی ادامه داد: این جشن با حضور غلامرضا صنعتگر و اجرای نمایش طنز توسط یکی از طنزپردازان استان برگزار می‌شود و حضور مردم برای شرکت در این جشن رایگان و آزاد است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، یکی دیگر از جشن‌های بزرگ این ایام را جشن میلاد «کعبه عشق» اعلام کرد و گفت: این جشن نیز روز چهارشنبه، اول اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ در حسینیه بزرگ شهدای مریم آباد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: جشن دیگری نیز در روز پنج‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه با عنوان «همای رحمت» به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در پارک بزرگ شهر برگزار می‌شود و سازمان فرهنگی ورزش شهرداری یزد و هیئت حیدریون در برگزاری آن با یکدیگر همکاری دارند.

کد خبر 3602144

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha