۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱

فراخوان طراحی تندیس جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ»

فراخوان طراحی تندیس جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ»

ستاد برگزاری نخستین دوره جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ»، طراحی تندیس جشنواره را به مسابقه گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد برگزاری نخستین دوره جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» به منظور بهره‌مندی از طرح های هنرمندان، طراحی تندیس این جشنواره را با فراخوان عمومی و دعوت از هنرمندان طراح و گرافیست به شکل مسابقه برگزار می کند.

بر اساس این فراخوان هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثارشان را با توجه به موضوع جشنواره یعنی امام حسین (ع) و مضامین فراخوان جشنواره شامل معرفی و بازتاب عشق به ایشان در عرصه های ملی و بین المللی و حماسه بزرگ اربعین برای شرکت در مسابقه ارائه کنند.

محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد و طرح‌های پیشنهادی باید حداقل در قطع  A۴ و با مشخصات jpeg (۳۰۰dpi) باشند.

طراحان باید فايل مربوط را به انضمام توضيحات و مشخصات کامل شرکت‌ کننده شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، شماره تماس، نشانی و پست الکترونيک به نشانی chehelcheraghfestival@gmail.com ارسال کنند.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با موضوع امام حسین (ع) و با هدف معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه های ملی و بین المللی، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیره‌ زندگی معصومین (ع) در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تاثیر بر فضای فرهنگ و هنر با اعزام کاروان بین المللی اربعین در تهران برگزار خواهد شد.

این جشنواره از ۲۲ تا ۲۹ شهریور مصادف با عید سعیدقربان تا عید سعید غدیر در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 3667506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha