۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۵

امام جمعه بوشهر:

مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکلات آب استان بوشهر باشند

مسئولان با جدیت پیگیر رفع مشکلات آب استان بوشهر باشند

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تلاش جدی برای رفع مشکلات آب در استان بوشهر شد و گفت: اعتبارات مناسبی برای رفع کمبودهای آبی استان بوشهر اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: در سال‌های گذشته شاهد مشکلاتی در زمینه کمبودهای منایع آبی در استان بوشهر بوده‌ایم و امسال نیز مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

وی خواستار چاره‌اندیشی مسئولان برای رفع مشکلات کم‌آبی استان بوشهر شد و اضافه کرد: متاسفانه بحران آب سال‌ها است که برای مردم بوشهر ایجاد مشکل کرده است و اقدامی عملی برای رفع آن صورت نگرفته است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به پیشنهادات ارائه شده برای رفع مشکلات آب استان بوشهر و بررسی‌های متخصصان در این زمینه، بیان کرد: علت‌های مختلفی برای کمبود آب در استان بوشهر وجود دارد که مسولان باید تصمیم گیری مناسبی برای ان داشته باشند.

وی خواستار تخصیص اعتبارات مناسب برای رفع این مشکل مهم در استان بوشهر شد و افزود: بازسازی خطوط فرسو ده آب و همچنین ایجاد تاسیسات آبشیرین‌کن از جمله راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات آب در استان بوشهر است.

صفایی بوشهری با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) در حفظ و ارتقا امنیت در فضای ملی و بین‌المللی نقش مهمی دارد که از خدمات ارزنده این عزیزان قدردانی می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام تاکید کرد: با وجود اینکه در کشورهای منطقه شاهد ناامنی هستیم اگر امنیت در جمهوری اسلامی ایران حاکم است بخش عظیمی از آن به سبب تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به دیدار اعضای جدید مجلس خبرگان رهبری در آغاز به کار این دوره با مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: نمایندگان استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تلاش‌های مهمی از ابتدا تاکنون داشته‌اند که برای این مجلس و مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقت می‌شود.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از خدمات آیت‌الله حسینی بوشهری، در راستای خدمت رسانی به مردم، انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.

وی بیان داشت:‌ مجلس خبرگان باید دستگاه‌ها را هدایت کرده و بر اعمال و اقدامات آنها نظارت داشته و در مورد مسائل مختلف کشور مواضع شفاف داشته باشند.

صفایی بوشهری اضافه کرد: مجلس خبرگان رهبری از شروع کار کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته و انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس دراین دوره از نکات بارز آن است.

کد خبر 3669347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha