۷ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۱۵

هفته قهرمانی کورس اسب‌دوانی بهاره گنبد برگزار شد

هفته قهرمانی کورس اسب‌دوانی بهاره گنبد برگزار شد

گنبدکاووس – هفته سیزدهم و قهرمانی مسابقات کورس اسب‌دوانی بهاره گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سیزدهم و قهرمانی این رقابت‌ها عصر جمعه ۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور هزار و هزار و ۷۰۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۵۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه تا هشت ساله و ۱۶ تا ۳۰ امتیازی به مسافت هزار و ۷۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب آرچین حبیب ایشا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب سقرقوش و یاسر جرجانی با اسب نورگزل به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های تروبردداخلی دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر بود که کمال دالیجه عطا با اسب سریک عنوان اول را به دست آورد و یاسر جرجانی با اسب ریوهپی و مهرداد خوجملی با اسب یونیک اسکای به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب اگتروس موفق به کسب مقام اول شد و ابوطالب چاریزاده با اسب گلدن استورم و کمال دالیجه عطا با اسب ویمنو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

 

 

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا ۱۰ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که عیدمحمد غراوی با اسب اکسیر زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و عیدمحمد غراوی با اسب استیبل و امیرعطا گزلی با اسب تیهو به ترتیب دوم و سوم شدند.

اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۳۶ تا ۴۸ امتیازی برگزار کننده رقابت دور ششم به مسافت هزار و ۷۰۰ متر بودند که محمد خوجملی با اسب آذامر مقام اول را کسب کرد و کمال دالیجه عطا با اسب سرور (۲) و ابوطالب چاریزاده با اسب اسکاتلند به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هفتم اسب‌های تروبردداخلی چهار تا پنج ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت هزار و ۷۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ابوطالب چاریزاده با اسب چرچیل زودتر از سایرین به مقصد رسید و کمال دالیجه عطا با اسب کاررا و جواد آچاک با اسب سابرینا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور هشتم و پایانی اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله و دو تا ۱۰ امتیازی به مسافت هزار و ۷۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که یاسر جرجانی با اسب دومان سروین موفق به کسب مقام اول شد و آرمین آق آتابای با اسب گل کاکا و امان محمد قلرعطا با اسب اسپید هیرو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سیزدهم و قهرمانی مسابقات کورس اسب‌دوانی بهاره گنبدکاووس، کمال دالیجه عطا با کسب یک مقام نخست، دو مقام دوم و یک مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت.

کد خبر 3669456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha