۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹

رضا قهرمانی به مهر گفت:

«دیوانگی» قصه بازگرداندن پول‌های اختلاس است/ به‌دنبال جذب سرمایه

«دیوانگی» قصه بازگرداندن پول‌های اختلاس است/ به‌دنبال جذب سرمایه

رضا قهرمانی کارگردان سینما بیان کرد فیلمنامه «دیوانگی» برای تولید همچنان در انتظار جذب سرمایه است.

رضا قهرمانی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه سینمایی «دیوانگی» گفت: پروانه ساخت فیلمنامه «دیوانگی» صادر شده اما هنوز اقدامی برای ساخت آن انجام نداده ایم. تهیه کنندگی این فیلم را حسن شکوهی برعهده دارد و من نیز به عنوان نویسنده و کارگردان در این پروژه حضور دارم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای پیش تولید آماده هستیم و اگر بتوانیم سرمایه مناسب برای این کار را پیدا کنیم کار به زودی آغاز می‌شود.

کارگردان فیلم «ارابه مرگ» تاکید کرد: ژانر این فیلم اجتماعی حادثه ای است و درباره اشکان است که با اجیر کردن چند دزد حرفه ای، مبلغ اختلاس شده توسط پدرخوانده اش را می رباید تا آن را به بانک بازگرداند.

وی توضیح داد: «دیوانگی» دارای ۷ بازیگر اصلی است که از این تعداد ۵ نفر نقش های اول فیلم به شمار می روند ولی هنوز با هیچکدام از بازیگران به صورت جدی وارد مذاکره نشده ایم.

کارگردان فیلم «در شب عروسی» بیان کرد: فیلمبرداری این اثر سینمایی بخشی در تهران و بخشی در شمال کشور انجام می شود.

قهرمانی در پایان گفت: اگر سرمایه لازم برای ساخت این پروژه به زودی تامین شود، سعی می کنیم آن را برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

فیلمنامه «دیوانگی» سال گذشته پروانه ساخت دریافت کرد و قرار بود که در آبان ماه سال ۹۴ جلوی دوربین برود که به دلیل مشکلات مالی ساخت این فیلم به تعویق افتاد.

کد خبر 3673338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha