۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴

به همت کانون اندیشه جوان؛

کتاب بهشتی در زمین به چاپ چهارم رسید

کتاب بهشتی در زمین به چاپ چهارم رسید

کتاب بهشتی در زمین که به همت کانون اندیشه جوان و در سطح کتاب دانشجو به قلم آقای حسن ابراهیم زاده نوشته شده است، به چاپ چهارم خود رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب بهشتی در زمین که به همت کانون اندیشه جوان و در سطح کتاب دانشجو به قلم آقای حسن ابراهیم زاده نوشته شده است، به چاپ چهارم خود رسید.

این کتاب درصدد است تا با گفتن از شکفتن تا عروج بهشتی و همچنین ویژگی های زندگی اش، نقش پر رنگ و بسامان این شهید را چه در دوران انقلاب و چه پس از آن نمایان سازد.

شهید بهشتی از بزرگ مردان تاریخ انقلاب ماست که در الگوگری برای جوانان و مدیران فرهنگی، می تواند بی نظیر باشد. گرفتار نیامدن در روزمرگی، نگرش کلان، مدیریت و برنامه ریزی، آینده نگری و دوراندیشی، پیروی و تعبد در دین، مدیریت گروهی، حلم، اتکا به نفس، خردورزی و هوشیاری، محاسبه گری، خستگی ناپذیری و ... از ویژگی های این شخصیت برجسته بشمار می آیند.

چاپ چهارم بهشتی در زمین که به همت کانون اندیشه جوان و به قلم آقای حسن ابراهیم زاده سامان یافته است دارای شش فصل به شرح زیر می باشد:

فصل اول: فصل شکفتن

فصل دوم: دوران بیداری و تجربه

فصل سوم: دوران رویارویی و مبارزه

فصل چهارم: دوران تأسیس انقلاب

فصل پنجم: دوران تثبیت انقلاب

فصل ششم: فصل عروج

نویسنده در بخشی از کتاب خود و در وصف این چهره عظیم انقلابی چنین می نویسد:

روح آرامی داشت، اما سرشار از حرکت و توانایی. مسلمانی را عاشقی می دانست؛ ‌خودش هم عاشقی میکرد. نگاه معتدل بهع اسلام و آموزه های قرآنی، او را  از گزند تندی ها و سستی ها رهانیده بود و چنین نگرشی، همان قدر که طلاب و روحانیون و دانشگاهیان و جوانان را به دور خود میخواند، جریان های واپسگرا را به صف آرایی برمی انگیخت؛ تا آنجا که در پرهیاهو روزهای گرم جنگ، داستان مظلومیتش در تقویم انقلاب نقش بست و بر دوش داغداری بدرقه شد.

گفتني است چاپ چهارم کتاب بهشتی در زمین به قلم حسن ابراهیم زاده، با قيمت ۹۰۰۰ تومان توسط انتشارات کانون اندیشه جوان، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب می توانند به نشانی www.poiict.ir مراجعه کنند.

کد خبر 3681027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha