۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰

مردم کرمانشاه بار دیگر حماسه ساز شدند؛

خروش کرمانشاهیان علیه جنایات اسرائیل/ فریادآزادی«قدس»طنین اندازشد

خروش کرمانشاهیان علیه جنایات اسرائیل/ فریادآزادی«قدس»طنین اندازشد

کرمانشاه- مردم کرمانشاه بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، خشم خود از جنایات اسرائیل غاصب را فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام راحل (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده مردم مومن و روزه دار کرمانشاه بار دیگر در راهپیمایی این روز حضور یافته و بار دیگر با آرمان های امام (ره) تجدید بیعت کردند.

در حالی که مقرر شده بود این مراسم در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۱ برگزار شود، مردم روزه دار ساعتی قبل از این موعد به محل راهپیمایی در میدان انقلاب آمده بودند تا ضمن اعلام حمایت خود از آزادی قدس شریف، پشتیبانی خود از مردم مظلوم فلسطین را به اثبات برسانند.

مردم ولایی کرمانشاه همچنین با در دست داشتن تصاویری از امام (ره) و مقام معظم رهبری عشق خود را به ولایت، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون «فلسطین پاره تن اسلام است»، «مرگ بر ۳ قاتل کودکان، آل سعود، اسرائیل، آمریکای بی وجدان»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و همچنین در دست داشتن پرچم فلسطین انزجار خود را از جنایات استکبار فریاد زدند.

در آخرین جمعه ماه رمضان بار دیگر شعارهای ضد استکبار در آسمان کرمانشاه طنین انداز شد و اقشار مختلف مردم کرمانشاه از جمله عشایر، بسیجیان، دانشجویان، دانش آموزان، علما روحانیون، بازاریان، فرهنگیان و ... آمده بودند تا نشان دهند همچنان پاسدار آرمان های امام راحل (ره) و حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

«مرگ بر ارتجاع»، «دست خدا بر سر ما سید علی رهبر ما»، «ما همگی برادریم پیرو خط رهبریم»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود»، «فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، اسرائیل اسرائیل در به درت می کنیم» و « مرگ بر ۳ ابلیس، آمریکا اسرائیل، انگلیس» از جمله شعارهای کرمانشاهیان در مراسم راهپیمایی امروز بود.

به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل نیز گوشه ای دیگر از نمایش خشم و انزجار مردم کرمانشاه از مستکبرین و جنایتکاران عالم بود.

گفتنی است، مراسم سخنرانی روز قدس در کرمانشاه با تجمع راهپیمایان در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار و آیت الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین قم به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

مردم روزه دار کرمانشاه همچنین پس از اتمام مراسم در نماز جمعه این هفته که به امامت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه خواهد شد شرکت خواهند کرد.

امروز همچنین مردم تمامی شهرستان های استان کرمانشاه همگام با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده داشتند تا بار دیگر حمایت خود از مردم بی دفاع فلسطین و آزادی قدس را نشان دهند.

کد خبر 3699358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha