۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶

در روز قدس صورت گرفت؛

لبیک مردم اهل سنت استان کرمانشاه به آرمان های امام راحل (ره)

لبیک مردم اهل سنت استان کرمانشاه به آرمان های امام راحل (ره)

کرمانشاه- مردم اهل سنت استان کرمانشاه با حضور در اهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) تجدید پیمان کرده و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم اهل سنت استان کرمانشاه در شهرستان های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر همگام با سایر مردم استان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

مردم منطقه اورامانات با حضور در مسیرهای راهپیمایی آمده بودند تا ضمن اعلام حمایت از آزادی قدس شریف، خشم و انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیسیتی را نشان دهند.

در شهر جوانرود مردم روزه دار با حرکت در مسیر راهپیمایی از میدان مولوی به سمت میدان بسیج علیه جنایات استکبار شعار داده و حمایت خود از آرمان های قدس شریف را اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم جوانرود در کنار علما و روحانیون خود در راهپیمایی روز قدس حضور یافته بودند تا آزادی قدس شریف را فریاد بزنند.

در ثلاث باباجانی نیز مردم روزه دار از میدان معلم این شهر به سمت مسجد جامع قدیم راهپیمایی کرده و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی حمایت خود را مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

مردم انقلابی پاوه نیز به همراه مسئولان، علما و روحانیون از ساعت ۱۰ صبح با حرکت در مسیر تعیین شده از میدان شهدا به سمت مسجد جامع و با در دست داشتن پلاکاردهایی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم نامشروع اسرائیل را فریاد زدند.

در روانسر هم مردم اهل سنت با حرکت به سمت میدان شهدای این شهر و سر دادن شعار علیه جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین حمایت کردند.

مردم و مسئولان این شهرستان بار دیگر با حضور گسترده خود ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، بر آزادی قدس شریف تاکید کردند.

کد خبر 3699373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha