۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۵

امام‌جمعه فاروج:

قدس مسئله اول جهان اسلام است/ قدردانی از حضور مردم

قدس مسئله اول جهان اسلام است/ قدردانی از حضور مردم

فاروج - امام‌جمعه فاروج با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: مسئله قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر فاروج، با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: موضوع فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی همواره در اذهان ملت‌های مظلوم جهان ماندگار است.

وی با اشاره به نام‌گذاری این روز از سوی حضرت امام (ره) افزود: اگر حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین نبود، امروز موضوعی به نام روز قدس هم وجود نداشت.

حجت‌الاسلام قلی زاده، پروتکل‌های یهود و میثاق شوم بین‌المللی آنان را از موارد مهم و موردتوجه شبکه مخوف رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: اسرائیل همواره به دنبال تسلط کامل خود بر جامعه بین‌المللی و بلعیدن جهان اسلام بوده است.

وی تصریح کرد: وضعیت موجود در کشورهای یمن، عراق، سوریه، بحرین، افغانستان و پاکستان می‌طلبد تا مسلمانان بااحساس تکلیف و مسئولیت نسبت به مردم مظلوم فلسطین، حمایت‌های مادی، معنوی و نظامی خود را به مردم این مناطق تقویت کنند.

خطیب نماز جمعه فاروج ایران اسلامی را گورستان عناصر تروریستی موردحمایت آمریکا و اسرائیل غاصب عنوان و از سربازان گمنام و رزمندگان غیور و مدافعان حرم که در مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام قلی زاده شهادت بیش از ۷۱۳ هزار نفر از رزمندگان کشورمان را در جریان جنگ تحمیلی و استفاده از سلاح‌های شیمیایی، شهادت ۱۷ هزار نفر در اثر اقدامات تروریستی و شهادت چهار هزار نفر را در راستای مبارزه با مواد مخدر، نشانه‌ای از ژست‌های دروغین حقوق بشری آمریکا عنوان کرد.

وی آمریکای جنایتکار را بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر معرفی و با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، خواستار بازخوانی جنایات آمریکا شد.

کد خبر 3699699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha