سوریه انفجار تروریستی «الکراده» بغداد را محکوم کرد

سوریه انفجار تروریستی «الکراده» بغداد را محکوم کرد

سوریه انفجار تروریستی در منطقه «الکراده» واقع در مرکز بغداد پایتخت عراق را که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت، محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، سوریه حمله تروریستی بامداد یکشنبه در منطقه «الکراده» در مرکز بغداد پایتخت عراق را که به کشته و زخمی شدن ده ها نفر منجر گردید محکوم کرد.

سوریه اینگونه اقدامات تروریستی را نشانگر نیاز به افزایش تلاش های بین المللی برای مبارزه با تروریسم به دور از هرگونه معیارهای دوگانه برشمرد.

بنا بر اعلام یک منبع در وزارت خارجه سوریه این وزارتخانه حمله تروریستی خونین را که منطقه الکراده در مرکز بغداد را هدف قرار داده و به شهادت ده ها نفر از جمله زنان و کودکان و زخمی شدن ده ها نفر دیگر منجر شد، محکوم کرد.

منبع مذکور اینگونه اقدامات تروریستی را که گروه های تندروی مورد حمایت کشورهای شناخته شده مرتکب می شوند را نشانگر نیاز به تلاش های بین المللی بیشتر برای مبارزه با تروریسم به دور از معیارهای دوگانه توصیف کرد.

این منبع همچنین تصریح کرد که سوریه از جامعه بین الملل و سازمان ملل متحد و شورای امنیت می خواهد که به منظور حفظ امنیت و صلح در عراق و همچنین منطقه و جهان به کشورهای حامی تروریسم برای توقف حمایت از مجرمان و جنایتکاران فشار بیاورند.

لازم به ذکر است که انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه الکراده در مرکز بغداد طی بامداد یکشنبه ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

کد خبر 3701901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha