۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳

سه مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان شمالی در حال ساخت است

سه مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان شمالی در حال ساخت است

بجنورد- سه مجتمع خدماتی رفاهی در خراسان شمالی در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی، سعید سبحانی اظهار داشت: این مجتمع‌ها در مسیر کنارگذر شمالی بجنورد، محور فاروج- قوچان و اسفراین – سنخواست در حال ساخت است.

وی افزود: سه متقاضی از بخش خصوصی نیز در مرحله دریافت استعلام برای ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان هستند.

وی تصریح کرد: این مجتمع‌ها در محور اسفراین سبزوار، اسفراین- سنخواست و محور بجنورد به جنگل گلستان ساخته می‌شوند.

به گفته مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی اکنون ۹ مجتمع خدماتی رفاهی در استان راه‌اندازی و در حال بهره‌برداری است.

هادی رباطی کارشناس مسئول، واحد مجتمع‌های خدماتی- رفاهی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی عنوان کرد: مجتمع‌های خدماتی-رفاهی مجموعه‌های هستند که به‌منظور تمرکز خدمات موردنیاز رانندگان و مسافران در طول جاده‌ها ساخته می‌شوند.

در این مجموعه‌ها خدماتی همچون سرویس‌های تعمیراتی، بهداشتی، درمانی، رستوران، نمازخانه، استراحتگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و سایر عناصر خدمات سران می‌تواند احداث شود.

این مجتمع‌ها باهدف ایجاد آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران ساخته می‌شود و علاوه بر آن وجود این خدمات کمک مؤثری در کاهش تصادفات، تلفات و حوادث جاده‌ای شده و باعث ارتقاء ضریب ایمنی جاده‌ها می‌باشند و همچنین مکان مناسبی برای گسترش ترویج فرهنگ اقامه نماز توسط مسافران و رانندگان تقویت جاذبه‌های توریستی- تفریحی در کشور، جلوگیری از اتلاف وقت کاربران جاده‌ای و افزایش کارآیی سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای و ... از دیگر اهدافی است که در احداث مجتمع‌های خدماتی- رفاهی دخیل است.

کد خبر 3703202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha