۱ شهریور ۱۳۸۵، ۱۴:۰۲

با ترجمه فرزاد فربد

آثاري تازه از فيليپ پولمن منتشر مي شود

آثاري تازه از فيليپ پولمن منتشر مي شود

جلدهاي آخر " نيروي اهريمني اش " و " پل شكسته " آثاري جديد از فيليپ پولمن نويسنده انگليسي است كه با ترجمه فرزاد فربد وارد بازار كتاب مي شود.

به گزارش خبرنگار كتاب مهر، دو جلد آخر رمان حجيم و افسانه اي " نيروي اهريمني اش " (جلدهاي چهارم و پنجم) و رماني ديگر با نام "  پل شكسته " آثاري پرفروش از فيليپ پولمن متعلق به اواخر دهه نود ميلادي هستند كه به زودي منتشر مي شوند.

" نيروي اهريمني اش " ماجرايي خيالي و ميان عالم واقع و دنياهاي مجازي و تخيلي را روايت مي كند كه به لحاظ سبك و گونه داستاني در زمره آثاري چون هري پاتر و ارباب حلقه ها به شمار مي رود .

قصه (با توجه به مجلدات پيشين) ماجراي دختري نوجوان به نام لايرا است كه در يكي از كالج هاي آكسفورد انگليس زندگي مي كند.  او به واسطه اتفاقاتي به بخشي از گذشته اش پي مي برد و وارد جهان هاي تازه مي شود ...

" پل شكسته " هم ماجراي دختري دورگه و ساكن انگلستان را روايت مي كند كه متوجه قضايا و اسراري مي شود كه تاكنون از آنها بي اطلاع بوده و اين دانستن او را وارد حوادثي تازه مي كند...

اين رمان كه در بطن خود به مسائل نژادپرستانه در انگليس نيز پرداخته دو ماه پيش تحويل نشر پنجره شده است. دو جلد پاياني " نيروي اهريمني اش " نيز از ارديبهشت ماه تاكنون در وزارت ارشاد منتظر صدور مجوز است.

کد خبر 370481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha