۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:

برگزیدگان طرح ملی تربیت حافظان قرآنی در کرمانشاه تجلیل می شوند

برگزیدگان طرح ملی تربیت حافظان قرآنی در کرمانشاه تجلیل می شوند

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از معرفی و تجلیل از برگزیدگان چهارمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآنی در استان کرمانشاه طی مراسمی خبر داد.

حجت الاسلام محمد باقر حسینی اراکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از معرفی برگزیدگان چهارمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این مراسم فردا پنج شنبه برگزار و از این افراد تجلیل می شود.

وی افزود: این افراد طی مدت یکسال در کلاس های حفظ قرآن در موسسات قرآنی میراث ماندگار شرکت کرده، آموزش های لازم را دیده  و سپس در چندین مرحله آزمون برای سطح بندی شرکت کرده و به مرحله چهارم این طرح راه یافته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: از بیش از ۴ هزار راه یافته به مرحله چهارم این طرح بیش از ۲ هزار نفر نمره قبولی را کسب کردند که طی مراسم اختتامیه بین این افراد قرعه کشی خواهد شد و منتخبین با اهدای جوایزی تجلیل می شوند.

وی هم چنین از تجلیل از ۱۰ مدیر برتر موسسات قرآنی میراث ماندگار استان نیز طی مراسم اختتامیه این طرح خبرداد و گفت: به برگزیدگان طرح تربیت حافظان قرآنی نیز جوایزی چون کمک هزینه سفر حج، کمک هزینه سفر عتبات عالیات، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و قلم قرآنی اهدا می شود.

حجت الاسلام حسینی اراکی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در طرح سراسری تربیت حافظان قرآن کریم در بخش های حفظ یک جزء ، ۵ جزء، ۱۰ جزء و جزء ۳۰ شرکت کرده و آموزش های لازم را نیز دیده اند و در آزمون پایانی که همزمان با سراسر کشور برگزار شد به سوالات طرح شده از جزء حفظی پاسخ داده و نمره قبولی را کسب کرده اند.

کد خبر 3712421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha