۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

مارگارت آتوود نخستین کتاب مصورش را خلق کرد

مارگارت آتوود نخستین کتاب مصورش را خلق کرد

مارگارت آتوود نویسنده کانادایی اولین کتاب مصورش را به زودی روانه بازار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بوک نیوز، قهرمانی که این نویسنده مطرح خلق کرده با توجه به علاقه‌ای که وی به حیوانات دارد، ترکیبی از گربه و پرنده است.

مارگارت آتوود که از مدافعان حفظ زیستگاه‌های پرندگان است، در این کتاب یک قهرمان خلق کرده که ترکیبی از یک گربه و جغد است.

ناشر کتاب با انتشار ویدیویی از صفات مصور این کتاب که تصویرپردازی‌اش را جانی کریسمس انجام داده، اعلام کرده این کتاب ۶ سپتامبر روانه بازار کتاب می‌شود.

«دارک هورس کمیکز» ناشر کتاب اعلام کرده است نخستین جلد از سه گانه آتوود در این تاریخ به بازار می‌آید و کتاب با دو جلد دیگر تکمیل می‌شود.

آتوود نیز از طریق مطبوعات اعلامیه خودش را در این زمینه منتشر کرده و گفته است: در این کتاب با یک ابرقهرمان که ترکیبی از گربه و پرنده است، ارتباط برقرار کرده‌ام. او هم خز دارد و هم پر و مشکلات هویتی پیدا کرده است.

عنوان این کتاب «گربه پرنده فرشته» است که دقیقا یادآور داستانی است که در آن بیان می‌شود: یک ابرقهرمان گربه-پرنده که مثل یک فرشته است. با این حال نمی‌توان از عنوان کتاب حدس زد که این نویسنده نامدار کانادایی در داستانی که بیان می‌کند داستانی سیاسی را دستمایه روایت خود قرار داده است.

نویسنده ۷۷ ساله خالق «داستان ندیمه» این بار با این داستان مصور به خانه‌های علاقه‌مندان آثارش راه پیدا می‌کند. او می‌گوید می‌خواهد بیان کند که حیوانات چقدر در خطر هستند.

او گفته است: این داستان سال‌ها در سرم پرسه می‌زد و از آن‌جا که من با فرم کتاب‌های مصور هیچ مشکلی ندارم، و با این فرهنگ بزرگ شده‌ام، برای خودم تصویرهایی در ذهنم از خیالاتم می کشیدم.  

این نویسنده مشهور که خالق کتاب‌هایی چون «آدمکش کور» برنده جایزه بوکر ۲۰۰۰ است، گفته است پیامم این بود: از گربه‌ها محافظت کنید و زندگی پرنده‌ها را از خطر نجات دهید.

کد خبر 3717949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha